loading...
ولقان حسینی
volghan بازدید : 178 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

 

فست فود کافی شاپ رستوران

پورتال جامع صنعت گردشگری و رستوران

فودگاه در جهت توسعه شبکه اطلاع رسانی بین تامین کنندگان و مصرف کنندگان فست فود، کافی شاپ، رستوران و هتل در حوزه فروش تجهیزات نو و کار کرده، واگذاری و اجاره مجموعه ها، استخدام و سایر نیازهای این صنعت، همچنین آموزش، مشاوره، ارائه اطلاعات مفید شامل اخبار و مقالات، رسپی مخصوص کافی شاپ، رستوران و فست فود، ارائه تخفیف گروهی، خرید و فروش مواد مصرفی راه اندازی شده است.

دایرکتوری فودگاه

راهنمای فست فود، کافی شاپ و رستوران‌های کشور شامل تهیه غذا، کیترینگ، رستوران آسیایی، ایتالیایی، ایرانی، ترکی، چینی، عربی، فرانسوی، گیلکی، مکزیکی، هندی، غذاهای دریایی، گیاهی، سفره‌خانه و ... دایرکتوری فودگاه

نیازمندی فودگاه

نیازمندی‌های صنعت فست فود، کافی شاپ و رستوران کشور شامل آگهی نیازهای مرتبط با خدمات راه اندازی، تجهیزات، لوازم نو و دست دوم، کار، سرمایه، شراکت، استخدام، خرید و فروش، اجاره، واگذاری و ... نیازمندی فودگاه

رسپی‌های فودگاه

معرفی، رسپی و آموزش دسر، غذا، پیش غذا و نوشیدنی‌های مختلف شامل دستور غذاهای مخصوص رستوران، انواع نوشیدنی‌های کافی شاپی، غذاهای فست فودی و ... با امکان جستجو بین صدها رسپی پرطرفدار. رسپی‌های فودگاه

اخبار و مقالات

اخبار و مقالات مفید، مرتبط با راه اندازی، تجهیزات و دکوراسیون، تبلیغات و برندسازی، طراحی و محتوای منوی غذا، شیوه های مدیریت و بازاریابی در صنعت فست فود، کافی شاپ، رستوران، گردشگری و ... اخبار و مقالات

تخفیف گروهی

ارائه کوپن تخفیف گروهی فست فودها، رستورانها، کافی شاپ و سایر مجموعه‌های فعال در صنعت رستوران و گردشگری از سراسر کشور. امکان انتخاب از میان انواع غذاها، دسر و نوشیدنی‌ها براساس منو و ... تخفیف گروهی

گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و تجهیزات کافی شاپ حسینی (IRANHFC)

گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و تجهیزات کافی شاپ حسینی (IRANHFC) پیشرو در ارائه خدمات متنوع و حرفه ای در عرصه تجهیزات فست فود و کافی شاپ می باشد. به طور کلی تمامی مواردی که برای راه اندازی فست فود، کافی شاپ و رستوران ایتالیایی باید مورد توجه قرار گیرد توسط گروه اجرا می گردد. این گروه با توجه به چشم انداز تهیه شده توسط مدیریت ارشد سازمان (مهندس حسینی) صرفا مشاور و مجری در راه اندازی فست فود و کافی شاپ، رستوران ایتالیایی و ارگانیک می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت "گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و تجهیزات کافی شاپ حسینی (IRANHFC)"

 

آدرس:
تهران بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم، کوچه طبری برج ارغوان، ط ۴، واحد ۳۶

اطلاعات تماس:
ایمیل: Info@Foodgah.Com
تلفن همراه: ۰۹۱۲۶۰۱۱۹۳۷
تلفکس: ۰۲۱۲۲۳۲۹۴۲۷

  • مشاوره و راه اندازی فست فود و کافی شاپ
  • طراحی دکوراسیون فست فود و کافی شاپ
  • خرید، نصب و پشتیبانی از تجهیزات مورد نیاز
  • مشاوره و سیاست گذاری تبلیغات و فروش
  • خرید و فروش برند فست فود و کافی شاپ
  • برندینگ فست فود و کافی شاپ
  • آموزش پرسنل و تامین نیروی مورد نیاز
  • تامین مواد اولیه فست فود و کافی شاپ
  • طراحی حرفه ای منوی رستوران و فست فود
  • مشاوره کیفی و ارائه طرح های خلاقانه

Facebook Twitter Google Plus Instagram

volghan بازدید : 77 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

 

ماهی و میگوی تازه بندرعباس فقط با یک تماس در دسترس شماست

 

۰۹۱۷۷۹۷۹۵۷۱

ماهی و میگوی تازه بندرعباس فقط با یک تماس در دسترس شماست

 

 

ماهی و میگوی تازه

 

اطلاعات بیشتر از طریق تلگرام

اطلاعات بیشتر از طریق تلگرام

نظرات مشتریان

نظر فروشگاه مواد پروتئینی کیان

نظر رستوران دارچین درباره خدمات ما

آشپزی دریایی

ماهی تو فری با سماق و فلفل

ماهی حلوا و سبزیجات

کباب ماهی با سس زنجبیل

طرز تهیه ماهی کرانچی

طرز تهیه خوراک میگو زعفرانی

پرسش و پاسخ

میگو چند نوع است؟

طعم میگوی شهرهای جنوب متفاوت است؟

اختلاف قیمت میگو برای چیست؟

امکان ارسال بدون انجماد وجود دارد؟

مراحل پاک کردن بهداشتی انجام می شود؟

حداقل چه میزان می توان سفارش داد؟

آخرین مطالب

نحوه تشخیص ماهی و میگوی تازه و سالم

معرفی ماهیهای جنوب (خلیج فارس)

با خواص گوشت ماهی بیشتر آشنا شویم

اهمیت و ارزش غذایی میگو

میگو یک ماده غذایی اقتصادی است

تماس با ما

تلفن تماس و تلگرام: ۰۹۱۷۷۹۷۹۵۷۱

استعلام قیمت

جهت دریافت قیمت روزانه ماهی و میگوی تازه بندرعباس همه روزه از ساعت ۹:۰۰  صبح الی ۲۱:۰۰ شب با ما تماس بگیرید یا از طریق تلگرام پیام دهید.

محصولات ما

انواع میگو: شاه میگو، میگو درشت، متوسط و ریز. انواع ماهی: ماهی شیر، هامور، سنگ سر، سرخو، هوور، حلوا سیاه، حلوا سفید، شوریده، راشکو و

درباره ما

در کوتاه‌ترین زمان صید روز بندرعباس را تهیه و به صورت پاک و خرد شده با هواپیما به تهران رسانده و در محل مشتری رایگان تحویل میدهیم.

Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to MahiMeygoo.Com

 

volghan بازدید : 276 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

 

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان

تجارت الکترونیک فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است. تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود. (اطلاعات بیشتر در خصوص تجارت الکترونیک از ویکی پدیا).

تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع‌تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها، مدیریت تولید، تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد.

ولقان حسینی

ولقان حسینیفعالیت‌های تجاری ولقان حسینی از سال ۲۰۰۱ میلادی با همکاری برای سایت Leo Archive در آلمان آغاز شد، بعد از گذشت حدود ۶ ماه و ارائه بیش از دو هزار کار گرافیکی مدیریت سایت امریکایی Alien Entity با درخواست همکاری وی موافقت کرده و به صورت رسمی وارد بازار تجارت آنلاین شد. پس از سه سال در حالی که بیش از ۲۵۰۰ نمونه کار داشت با تشدید تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از آن که همکاری با شرکت‌های خارجی و به خصوص امریکایی را ناممکن می‌کرد سرانجام با تاسیس دفتر تجارت الکترونیک در سال ۱۳۸۵ به بازار ایران روی آورد. در این مدت پروژه‌های کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده است.

سوابق اجرایی

  • مشاور و مجری تجارت الکترونیک شرکت‌های بین المللی.
  • مشاور و مجری تبلیغات شرکت‌ها و کارخانه‌های داخلی.
  • مجری تجارت الکترونیک سازمان‌ها، احزاب و گروه ها.
  • مشاور تجارت الکترونیک هتل‌های ایرانی و بین المللی.
  • مشاور انفورماتیک تعدادی از نشریات فارسی زبان.
  • مشاور و مدیر برنامه‌های تبلیغاتی مجموعه‌ها و اشخاص.

سوابق تحصیلی

  • کارشناس ارشد و متخصص تبلیغات و تجارت الکترونیک.
  • کارشناس اینترنت و تکنولوژی از دانشگاه نوادا (UNLV).
  • کارشناس نرم افزار کامپیوتر از موسسه بین المللی (IIET).
  • گواهی ایزو از انستیتو کیفیت خدمات هند (IQCS).
  • گواهی ایزو در کیفیت خدمات از بریتانیا (BCI).
  • عضو انجمن طراحان وب.

سایر اعضای تیم

ن. جعفری (فروش)

ن. جعفری (فروش)

ش. آذین (پشتیبانی)

ش. آذین (پشتیبانی)

ج. اکسیر (گرافیست)

ج. اکسیر (گرافیست)

ا. عدلی (تبلیغات اینترنتی)

ا. عدلی (تبلیغات)

اسامی کارفرمایان

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

صداقت

تعرفه‌ها و نمونه‌ها به صورت شفاف و آنلاین از طریق سایت در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

کیفیت عالی

از سال ۲۰۰۰ در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت داریم و با این پشتوانه کیفیت را تضمین می‌کنیم.

قیمت مناسب

به واسطه کاهش هزینه‌های اداری و مدیریتی قادریم محصولات و خدمات خود را با قیمتی مناسب ارائه کنیم.

طراحی وب سایت

وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترکند و روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد. (اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی وب سایت از ویکی پدیا)

طراحی و برنامه نویسی وب سایتوب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد. انتخاب وب سایت مناسب علاوه بر افزایش درصد موفقیت در رسیدن به هدفی که به آن منظور ایجاد شده سبب کاهش هزینه‌های مالی و زمانی مدیریتی و نگهداری خواهد شد از این‌سو انتخاب مناسب‌ترین گزینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

طراحی پرتال

هاست رایگان یکساله
دامنه رایگان یکساله
خدمات پشتیبانی
بهینه سازی (مبتدی)
ثبت و گردآوری محتوا
۸۰۰٫۰۰۰ تومان

طراحی سایت پویا

هاست رایگان یکساله
دامنه رایگان یکساله
خدمات پشتیبانی
بهینه سازی (مبتدی)
ثبت و گردآوری محتوا
۴۲۰٫۰۰۰ تومان

طراحی سایت ثابت

هاست رایگان یکساله
دامنه رایگان یکساله
خدمات پشتیبانی
بهینه سازی (مبتدی)
ثبت و گردآوری محتوا
۲۸۰٫۰۰۰ تومان

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (سئو)

سایتی که رتبه خوبی نداشته باشد بودن و نبودنش تفاوتی ندارد.

به مجموعه فعالیت‌های تخصصی که بر روی وب سایت صورت می‌گیرد تا وب سایت در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد بهینه سازی وب سایت یا به اصطلاح سئو SEO که مخفف Search Engine Optimization می‌گویند. بهینه سازی سایت که یکی از روش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود با بهبود وضعیت وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو، سبب افزایش بازدید کننده و نهایتا افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد. سئو برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست آوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و به خصوص گوگل است. (اطلاعات بیشتر در خصوص بهینه سازی موتور جستجو از ویکی پدیا)

ارتقاء و بهینه سازی سایت سئوموتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

عمده بازدید کنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند بنابراین نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود. زمانی که یک سایت به اصطلاح آنلاین می‌شود با گذشت زمان خزنده‌ها یا روبات‌های موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات مورد نظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

سئو حرفه ای

 معرفی به موتورهای جستجو
 ثبت در دایرکتوری‌ها
 بهینه سازی صفحات
 ثبت در وبلاگ‌ها
 ثبت در فروم‌ها (انجمن‌ها)
ثبت در شبکه‌ها اجتماعی
ثبت در نیازمندی‌ها
۴۲۰٫۰۰۰ تومان

سئو متوسط

 معرفی به موتورهای جستجو
 ثبت در دایرکتوری‌ها
 بهینه سازی صفحات
 ثبت در وبلاگ‌ها
 ثبت در فروم‌ها (انجمن‌ها)
ثبت در شبکه‌ها اجتماعی
۳۶۰٫۰۰۰ تومان

سئو مبتدی

 معرفی به موتورهای جستجو
 ثبت در دایرکتوری‌ها
 بهینه سازی صفحات
۲۴۰٫۰۰۰ تومان

طراحی گرافیک و چاپ

گرافیک‏ یا ارتباط تصویری حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است که دارای کاربردهای متنوع و گسترده‌ای ست. گرافیک یا به عبارت کامل‌تر طراحی گرافیک (Graphic Design)، به‌کارگیری تکنیک‌های مختلف خلق آثار دوبعدی بر روی سطوح مختلف نظیر کاغذ، دیوار، بوم، فلز، چوب، پارچه، پلاستیک، نمایشگر رایانه، سنگ و… است که در جهت رساندن پیامی خاص به بیننده انجام بپذیرد. (اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی گرافیک از ویکی پدیا)

طراحی گرافیک و چاپگرافیک یک اثر هنری ست که می‌خواهد پیامی را از طریق بصری در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مخاطب برساند.

چاپ یکی از مهم‌ترین و متداول‌ترین ابزارهای تبلیغات به شمار می‌رود. چاپ مشخصات هر بخش بر روی محصول، جعبه‌ای که برای بسته بندی استفاده می‌شود، بروشور همراه کالا، کاتالوگ، پوستر، کارت پستال، آگهی در رسانه‌های چاپی و ده‌ها کاربرد دیگر چاپ باعث می‌شود که مشاوران تبلیغات و نیز تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات، از چند و چون آن آگاهی داشته باشند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

خدمات طراحی گرافیک و چاپ

آرم و لوگوی تجاری ۶۰٫۰۰۰ تومان
طراحی اوراق اداری (کامل) ۱۵۰٫۰۰۰ تومان
طراحی تبلیغات محیطی ۳۰٫۰۰۰ تومان
طراحی تبلیغات فروشگاهی ۴۰٫۰۰۰ تومان
طراحی کاتالوگ (هر صفحه) ۴۰٫۰۰۰ تومان
طراحی بسته بندی ۶۰٫۰۰۰ تومان
طراحی نشریات ۵۰٫۰۰۰ تومان
طراحی تقویم و سررسید ۳۰٫۰۰۰ تومان
طراحی کارت ۲۵٫۰۰۰ تومان
انواع چاپ تماس بگیرید

ساخت CD/DVD تبلیغاتی و آموزشی (مولتی مدیا)

استفاده از رسانه‌های مختلف، مانند صدا، عکس، ویدئو، انیمیشن، متن و… در کنار یکدیگر جهت انتقال بهتر پیام را چندرسانه‌ای گویند. استفاده از CD و DVDهای تبلیغاتی امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است. نسبت هزینه به اطلاعات مبادله شده در این روش بسیار کمتر از تبلیغات چاپی و سنتی است از طرفی هم نتیجه کار بسیار زیباتر و جذاب‌تر خواهد بود. در روش چند رسانه‌ای تصاویر، فیلم یا انیمیشن به کمک متون تبلیغاتی می‌آیند تا تأثیر گذاری آن‌ها را چند برابر کنند. (اطلاعات بیشتر در خصوص چندرسانه ای از ویکی پدیا)

تبلیغات چند رسانه‌ای مولتی مدیابرای انتقال اطلاعات تجاری، تبلیغاتی، فرهنگی و موارد مشابه از ابزارهای مختلفی بهره برداری می‌شود. من‌جمله می‌توان به بروشورها، تیزرها، مقالات و یا آلبوم‌های تصاویر اشاره کرد. با استفاده از برنامه‌های مالتی مدیا می‌توان کلیه ابزارهای یاد شده را با امکانات منحصر به فرد IT در هم آمیخت و پروسه انتقال اطلاعات را به بهترین وجه انجام داد.  پروژه‌های مولتی مدیا می‌تواند در قالب‌های مختلفی مانند: سی دی‌های آموزشی، سی دی‌های تبلیغاتی، کارت سی دی‌های تجاری، نرم افزارهای آموزشی، آرشیوهای الکترونیک، گالری های دیجیتال، کتابخانه‌های مجازی و … تهیه گردد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انیمیشن

560.000 تومان

کلیپ

420.000 تومان

مولتی مدیا

350.000 تومان

HTML

240.000 تومان

اسلایدشو

150.000 تومان

eBook

30.000 تومان

تبلیغات در اینترنت (بازاریابی آنلاین)

تبلیغات و بازاریابی اهمیت بسیاری در افزایش فروش و موفقیت دارند از این‌سو بسیاری از تولید کنندگان کالا و عرضه کنندگان خدمات درصدی از سود خود را برای تبلیغات صرف می‌کنند اما در این میان انتخاب روش تبلیغاتی مناسب که با صرف پایین‌ترین هزینه، بهترین نتیجه را بدهد اهمیت بسیاری دارد. (اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات اینترنتی از ویکی پدیا)

تبلیغات اینترنتی بازاریابی آنلاینروش‌های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی است با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا هزینه بسیار پایین‌تری را متوجه تبلیغ دهندگان می‌کند از طرفی هم با گسترش جامعه مجازی و کاربران اینترنت بازار هدف بسیار بزرگی را شامل می‌شود که می‌تواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند.

استفاده از تبلیغات اینترنتی بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن، همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی، رو به گسترش است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

خدمات تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در وبلاگ‌ها (۳۸ سرویس دهنده) ۵۰٫۰۰۰ تومان
تبلیغات در نیازمندی‌های اینترنتی (۲۷۱ نیازمندی) ۲۰۰٫۰۰۰ تومان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی (۵۶۰ شبکه) ۵۰٫۰۰۰ تومان
تبلیغات در فروم‌ها (۴۰ انجمن) ۵۰٫۰۰۰ تومان
ارسال فایل تبلیغاتی ۵۰٫۰۰۰ تومان
تبلیغات کلیکی (بنر تبلیغاتی) تماس بگیرید
تبلیغات در موتورهای جستجو تماس بگیرید

تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)

بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی است که مستقیماً با مشتری مشکوک ارتباط برقرار می‌شود. در این روش، افرادی که بازاریابی می‌شوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب می‌شوند. نقطه مقابل بازاریابی مستقیم، بازاریابی غیر مستقیم نام گرفته‌است، در این نوع از بازاریابی به صورت غیر مستقیم سعی در جذب مشتری می‌شود. مانند تبلیغات بیلبوردی که در فضاهای عمومی انجام می‌شود. بازاریابی مستقیم قابل اندازه گیری بوده و قابلیت پیگیری دارد، به این مفهموم که می توان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود. به عنوان نمونه: با تقسیم افرادی که بازاریابی شده‌اند به افرادی که مراجعه کرده‌اند، درصد موفقیت بازاریابی را تعیین کرد. اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات هدفمند از ویکی پدیا.

تبلیغات هدفمند بازاریابی مستقیماین نوع از بازاریابی از ابزارهای ارتباطی مختلفی بهره می‌برد: نظیر پست، رایانامه، پیام‌کوتاه، دورنگار. همچنین کمپین‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند به صورت بازاریابی مستقیم عمل کنند. روشهای متداول این نوع بازاریابی: افرادی که در این روش بازاریابی می‌شوند از قبل شناسایی شده و اطلاعات آنها در بانکهای اطلاعاتی مربوط ذخیره شده و نام آنها نیز در ابتدای بولتن بازاریابی درج شده و مستقیماً خطاب می‌شوند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

خدمات تبلیغات هدفمند

فکس تبلیغاتی (هر صفحه) ۶۰ تومان
تبلیغات پستی (هر نامه) ۱۰۰۰ تومان
پیامک تبلیغاتی (هر پیام) ۱۱ تومان
تبلیغات وایبر و تلگرام (هر پیام) ۶ تومان
تبلیغات تلفنی (هر دقیقه) ۶۰ تومان
تبلیغات در رسانه‌ها تماس بگیرید
تبلیغات محیطی تماس بگیرید

تماس با ما

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت نمونه کار و کاتالوگ با ما تماس بگیرید.

 

دانلود کاتالوگ

 

۵۰۰۰۱۳۳۳۹۱۹۸۰۸

 

یزد پارک علم و فن‌آوری واحد G02

 

نمونه کار گرافیک

 

۰۲۱۴۲۶۹۴۶۸۲

 

www.VOLGHAN.net

 

نمونه مولتی مدیا

 

۰۹۱۹۸۰۸۶۱۴۶

 

VOLGHAN@Gmail.Com

 

نمونه کار سایت

 

۰۳۵۳۸۳۳۲۹۱۳

 

۰۰۴۶۷۶۴۶۶۷۰۷۶

طراحی سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک بازاریابی آنلاین بازاریابی مستقیم CD/DVD تبلیغاتی طراحی هویت بصری طراحی وب برندسازی اینترنتی

Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to VOLGHAN.Net

ابتدای صفحه
volghan بازدید : 108 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

 

محصولات و خدمات

کفپوش اپوکسی و پلی یورتان، رنگ صنعتی و ساختمانی، عایق رطوبتی، محافظ نما و جلا، چسب و گروت، کاهگل مصنوعی، سنگ انعطاف پذیر و ...

محافظ نما و جلا

محافظ نما و جلا

شامل محافظ نما پایه حلالی براق و مات، محافظ نما پایه آب، رزین جلا، محافظ نمای اپوکسی، محافظ نمای پلی یورتان، رزین نانو نامریی و …

انواع عایق های رطوبتی

عایق رطوبتی

اعم از عایق سفید رطوبتی بام، عایق استخری آبی، نانو عایق پایه آب سیلیکونی، عایق پایه سیمانی، عایق پلی یورتان بام و استخر و …

رنگ صنعتی و ساختمانی

رنگ‌های صنعتی و ساختمانی

انواع رنگ با کاربرد صنعتی اعم از رنگ اپوکسی پایه حلالی، رنگ اپوکسی زینک ریچ، رنگ پلی اورتان و رنگهای دکوراتیو بسیار متنوع اکریلیک پایه آب و …

کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

کفپوش پارکینگ، کفپوش صنعتی پلی یورتان، اپوکسی گرانیت، کف‌پوش آنتی استاتیک، بهداشتی و بیمارستانی، کفپوش فضای باز ورزشی و سالنی و …

طراحی و اجرای آبنما

طراحی و اجرای آبنما

اجرای آبنمای قابل حمل، دیواری و سبک، آبنمای ثابت و طراحی انواع آب نماهای مدرن برای ویلا، سفره خانه، مجتمع‌های مسکونی و تجاری و …

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

کاهگل مصنوعی، پلیمری است که پس از خشک شدن ظاهری کاملا شبیه کاهگل طبیعی دارد. جایگزین عالی برای سیمگل و کاهگل سنتی است.

ورق سنگ انعطاف پذیر

ورق سنگ انعطاف پذیر

از سنگ طبیعی که با لایه‌ای از پارچه فایبرگلاس و رزین تقویت شده تولید می‌شود، بسیار نازک، انعطاف پذیر و شکل پذیر است و نور از آن عبور می‌کند.

چسب و گروت

چسب و گروت

چسب سنگ، سرامیک، بتن و کفپوش، چسب ترمیم چدن، فولاد، لاستیک و بتن، رزین اپوکسی، چسب آناروبیک، چسب الکترونیکی، گروت سیمانی، گروت اپوکسی و …

کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

کفپوش پارکینگ، کفپوش صنعتی پلی یورتان، اپوکسی گرانیت، کف‌پوش آنتی استاتیک، بهداشتی و بیمارستانی، کفپوش فضای باز ورزشی و سالنی و …

کفپوش اپوکسی گرانیت

کفپوش اپوکسی گرانیت

کفپوش اپوکسی گرانیت مناسب سطوح مختلف مسکونی، تجاری، مراکز خرید، اماکن توریستی، هتل‌ها، رستوران‌ها، سالن‌ پذیرایی، آمفی‌تئاتر تئاتر، سینما و … جایگزین مناسب برای کف‌پوش‌های PVC، پارکت، سنگ، گرانیت و سرامیک است.

تنوع طرح‌های گرانیت، بصورت مایع یکپارچه و بدون درز قابل اجراست. مقاوم در برابر سایش، خش و ضد لغزندگی و دارای سطحی شیشه ای. قابل شستشو، نظافت آسان و تنوع رنگ بالا. قابل اجرا روی سیمان، بتون، سنگ، سرامیک، کاشی، پارکت و … اطلاعات بیشتر درباره کفپوش اپوکسی گرانیت

کفپوش ورزشی

کفپوش ورزشی و سالنی

كفپوش ورزشی پلی یورتان مناسب برای پوشش کف محیط‌های ورزشی و گزینه اول در فضاهای باز و سالن فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس و حتی باشگاه بدنسازی است.

جلوگیری از آسیب و لغزش به دلیل اصطکاک و گیرایی سطح، زيبا، براق، قابل شستشو، بدون نياز به درز انبساط، عدم جذب آلودگی محیطی، امکان خط کشی و طراحی روی کفپوش، قابل اجرا روی تمامی سطوح، مقاوم به مواد شیمیایی و شویندها، تعمیر و نگهداری آسان و ارزان. مقاوم به شرایط جوی. اطلاعات بیشتر درباره کفپوش پلی یورتان ورزشی

کفپوش پارکینگ

کفپوش پارکینگ

کفپوشی مناسب برای پارکینگ خانه، پارکینگ عمومی و رمپ پارکینگ از رزین اپوکسی یا رزین پلی یورتان.

سبک، تنوع رنگ و امکان خط کشی و علائم راهنمایی، مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا، عدم جرم پذیری و تمیزشوندگی عالی، عدم ترک خوردگی، سرعت بالای اجرا در محل، یکپارچه و بدون درز، عمر طولانی و ضمانت دراز مدت، ضد لغزندگی و سر خوردن در عین براقیت، عایق صوتی، رطوبتی و عایق حرارتی (ضد حریق)، اجرا روی تمام سطح بتنی، فلزی، موزاییک، آسفالت، چوب، سنگ و … اطلاعات بیشتر درباره کفپوش پارکینگ

کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی مناسب برای سطوح صنعتی و تولیدی، صنایع شیمیایی، پتروشیمی، دارویی، بیمارستانی، بسته بندی، نظامی، کشتارگاه‌، الکترونیک و مخابرات، انبار و سردخانه، مراکز آموزشی و آزمایشگاهی و …

مقاومت شيميايي، سایشی و مکانیکی بالا، اجرای سريع در محل، تميز شوندگي بالا، مقاوم به خوردگي و تغييرات دمايي، چسبندگي عالی، عدم نفوذ آب، روغن و …، تنوع رنگ و طرح، سبک و کم حجم بوده و از ایجاد هرگونه گرد و غبار جلوگیری می‌کند. اطلاعات بیشتر درباره کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش پلی یورتان صنعتی

کفپوش پلی یورتان صنعتی

کفپوش صنعتی پلی یورتان مناسب جهت پوشش کف، دیواره و سقف نواحی بتنی تحت تنش، لرزش، ضربه و … خواص کفپوش اپوکسی را دارد بعلاوه از مقاومت نوری و سایشی بالاتری برخوردار است لذا بیشتر مناسب فضای باز است.

مقاومت مكانیكی، شیمیایی و سایشی، جذب نیروی جذبه، مقاوم به UV، انعطاف پذیر، چسبندگی فوق العاده روی سطوح، مقاوم به تغییرات دما و آتش، عدم جذب آلودگی، تمیز شوندگی آسان، امکان خط کشی و نگهداری و تعمیر بسیار ارزان و ساده. اطلاعات بیشتر درباره کفپوش پلی یورتان صنعتی

کفپوش اپوکسی بهداشتی

کفپوش اپوکسی بهداشتی

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال یا بهداشتی معمولاٌ در صنایع دارو سازی، بیمارستان‌ها (اتاقها و راهروها)، سالنهای کنفرانس، اتاق تمیز و … استفاده می‌شود.

یکپارچه و بدون درز است تا به محل رشد باکتری و میکروب تبدیل نشود. چسبندگی عالی روی سطوح، مقاوم به مواد شیمیایی و شوینده‌ها، حرارت و اشتعال، قارچ و باکتری، نظافت آسان بدون نیاز به مواد پاک کننده صنعتی مانند وایتکس و جوهرنمک و … نگهداری آسان و ارزان، امکان خط کشی و طراحی روی کفپوش. اطلاعات بیشتر درباره کفپوش اپوکسی بهداشتی

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کف‌پوش اپوکسی آنتی الکترو استاتیک مناسب مراکز کنترل، اتاق کامپیوتر، آزمايشگاه الكترونيك و اندازه گيري دقيق، صنایع نظامی، صنایع مخابراتی، الکترونیکی، رنگ سازی، خودرو سازی و سایر صنایع حساس به بار الکتریسته ساکن.

مهمترین ویژگی آن کانداکتیو یا رسانای جریان الکتریسیته، مقاومت شیمیایی بالا، عدم جرم پذیری، آنتی باکتریال، طول عمر بالا، سرعت بالای اجرا در محل، تنوع رنگ، نظافت آسان، مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی در کنار قیمت مناسب می‌باشد. اطلاعات بیشتر درباره کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

رنگ صنعتی و ساختمانی

انواع رنگ با کاربرد صنعتی اعم از رنگ اپوکسی پایه حلالی، رنگ اپوکسی زینک ریچ، رنگ پلی اورتان و رنگهای دکوراتیو بسیار متنوع اکریلیک پایه آب و …

رنگ اپوکسی زینک ریچ

رنگ اپوکسی زینک ریچ

جهت رنگ آميزی سازه‌های فلزی، زیرسازی پوششها و رنگها، سطوح خارجی مخازن و لوله‌ها در محيط صنعتی و دريايی، بدنه و عرشه كشتی، تأسيسات تصفيه فاضلاب و فرآيندهای شيميايی، سکوهای فراساحلی و …

لایه سختی بر روی فلز ایجاد میکند که داراي خاصيت ضد خوردگي بالاست،  مقاومت و پايداري بر اساس سيستم حفاظت كاتديك صورت می‌گیرد. اطلاعات بیشتر درباره رنگ اپوکسی زینک ریچ

رنگ پلی یورتان

رنگ پلی اورتان

رنگ پلی یورتان به عنوان رنگ رويه جهت رنگ آميزی ماشين آلات صنعتی، قطعات خودرو، سازه‌های فلزی، سطوح خارجی مخازن، لوله‌های انتقال نفت و گاز، نيروگاه‌ها، سکو، اسکله نفتی و بنادر کاربرد دارد.

مقاومت شیمیایی و سايشی، ضربه پذير، مقاوم به نور خورشيد. روی سطوح مختلف بخصوص آلومينيوم و گالوانيزه چسبندگی بهتری نسبت به رنگ اپوکسی دارد. اطلاعات بیشتر درباره رنگ پلی یورتان

رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی در صنایع خودرویی و قطعه سازی، کاشی، صنایع شیمیایی، غذایی و دارویی، بسته بندی، پتروشیمی و پالایشگاه، نیروگاه، صنایع هوایی و نظامی و … کاربرد دارد.

مقاومت به ضربه و سایش، ضدآب، عدم ایجاد گردوغبار، ضد خوردگی، مقاوم به اسیدها، بازها و حلال‌ها، انعطاف پذیر و با عمر بالا. مقاوم به شرایط جوی، رطوبت و دما. چسبندگی عالی بر روی سطوح مختلف. اطلاعات بیشتر درباره رنگ اپوکسی

رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک پایه آب نسل جدیدی از رنگهای ساختمانی است که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلالهای آلی و مواد مضر و قابلیت شستشو، کاربردشان رو به افزایش است. جایگزین مناسب رنگهای روغنی.

رنگ آكريليك پايه آب نما، مناسب سطوح گچ، بتن، سيمان، ايرانيت، آردواز و … با مقاومت قليايي، غبارگريز، آبگريز، مقاومت جوی و پوشش دهی فوق العاده. اطلاعات بیشتر درباره رنگ اکریلیک

عایق رطوبتی

اعم از عایق سفید رطوبتی بام، عایق استخری آبی، نانو عایق پایه آب سیلیکونی، عایق پایه سیمانی، عایق پلی یورتان بام و استخر و …

عایق پلی یورتان بام و استخر

عایق پلی یورتان بام و استخر

عایق پلی یورتان بام و استخر در ساخت بام سبز (Roof Garden)، استخرهای سیمانی و کاشی شده که آب بند نیستند. ساختمان‌های تجاری و مسکونی، مجتمع صنعتی، هتل، ایجاد فضای سبز در تراس، بام و دیوار کاربرد دارد. عایق پلی یورتان در رنگ‌های آبی، سفید شیری، کرم و طوسی و … تولید می‌شود.

انعطاف پذیر، چسبندگی بالا، مقاوم به سرمای شدید و اشعه UV، ضدآب و ضد ریشه با قابلیت کشسانی و طول عمر بالا. اطلاعات بیشتر درباره عایق پلی یورتان بام و استخر

عایق استخر

عایق استخر

عایق استخری آبی جهت رنگ آمیزی مخازن آب شرب، نمای بنا و نشت گیری کلیه سطوح. بهترین جایگزین ایزوگام، رنگ استخری و …

غیر آتش‌زا، غیر سمی، بهداشتی، چسبندگی عالی. انعطاف پذیر و ارتجاعی، حفظ یکپارچگی در هر دمایی، مقاوم به UV، حفظ کیفیت و رنگ، عدم نفوذ پذیری و جذب گرد غبار و آلودگی، مقاوم به مواد شیمیایی محیطی و گازهای موجود در جو. تعمیر و نگهداری آسان و ارزان. اطلاعات بیشتر درباره عایق استخری

عایق سفید بام

عایق سفید بام

ایزولاسیون و عایق بام، سرویس بهداشتی، حمام، فونداسیون، پوشش دیوارهای غربی و نمای ساختمان، سقف شیب دار. جایگزین مطمئن قیرگونی و ایزوگام.

غیر آتش‌زا، بهداشتی، چسبندگی عالی حتی سطوح شیب‌دار و قائم. انعطاف پذیر و ارتجاعی. انعکاس نور و گرمای خورشید، مقاوم به UV و ممانعت از هدر رفتن انرژی. حفظ کیفیت و رنگ، عدم جذب آلودگی، مقاوم به مواد شیمیایی محیطی و گازهای جو. تعمیر و نگهداری آسان. اطلاعات بیشتر درباره عایق سفید بام

نانو عایق پایه آب سیلیکونی

نانو عایق سیلیکونی مناسب جهت محافظت، آببندی و افزایش عمر سطوح نفوذپذیر همچون آجر، کچ، سنگ و کاهگل. کاملا عایق و مقاوم به رطوبت، طول عمر بسیار بالا بدون تغییر رنگ و خواص، سطح چرب و ضدغبار. اطلاعات بیشتر درباره نانو عایق پایه آب سیلیکونی

عایق پایه سیمانی

عایق سیمانی از عوامل تخریب بتن: دی اکسید و مواد مضر هیدروکربنی موجود در جو، کلر که بسیار خورنده است و آب که علاوه بر نفوذ باعث تخریب بتن می‌شود، جلوگیری می‌کند. قابل اعمال روی سطوح نمناک، بهداشتی، مقاوم به شرایط جوی و UV، غیر آتشزا، عمر بالا و ضد سایش. اطلاعات بیشتر درباره عایق پایه سیمانی

محافظ نما و جلا

شامل محافظ نما پایه حلالی براق و مات، محافظ نما پایه آب، رزین جلا، محافظ نمای اپوکسی، محافظ نمای پلی یورتان، رزین نانو نامریی و …

رزین جلای نانو

رزین جلای نانو برای پوشش سنگ ساختمانی جهت جلوگیری از جرم گرفتن و چرک شدن و آشکار سازی بافت و رگه‌های سنگ، آجر تزئینی، سطوح بتنی و سیمانی، سطوح چوبی بخصوص در ضدآب کردن درب چوبی کاربرد دارد.

ضد جلبک و قارچ، افزایش مقاومت شیمیایی و فرسایشی، جلوگیری از زردی. مقاوم به UV. اطلاعات بیشتر درباره رزین جلای نانو

محافظ نمای اپوکسی

محافظ نمای اپوکسی به عنوان جلا و جهت محفاظت از نما روی سطوح آجری، سیمانی، سنگی، فلزی و بالاخص محیط‌های دور از نور خورشید به کار میرود.

مقاوم به رادیواکتیو و آلودگی‌های جوی، جلوگیری از زردی و کثیف شدن نما، نظافت آسان حتی با بارش باران، مقاومت شیمیایی، جلوگیری از فرسایش. چسبندگی و جلای عالی. اطلاعات بیشتر درباره محافظ نمای اپوکسی

محافظ نما

محافظ نما پایه حلالی جهت حفاظت از نما، حفاظت از آثار باستانی در مقابل عوامل جوی، ایجاد نفوذ ناپذيرسازی سطوح بتنی، سنگی، آجری، گچی و … کاربرد دارد.

مقاوم به UV، جلوگیری از کثیفی و زردی، نظافت آسان حتی با بارش باران، تقویت در برابر فرسایش. چسبندگی و جلای عالی. مقاومت شیمیایی، اجرا در هر دمایی. اطلاعات بیشتر درباره محافظ نما پایه آب

رزین نانو نامریی

رزین نانو سیلیکون نامریی برای جلوگیری از جرم پذیری سطح دیوار به کار میرود. قابل استفاده روی آجر، بتن و سیمان، فوم بتن، سمنت بورد، نمای مینرال و بایرامیکس، رنگ نما و نمای کنیتکس، مواد معدنی سنگ های طبیعی و مصنوعی و … است.

ضد آب، مقاوم به قلیا، غبار و دوده. قابلیت امکان اجرا روی سطوح نمناک. بدون درخشندگی. اطلاعات بیشتر درباره رزین نانو نامریی

محافظ نمای پلی یورتان

محافظ نمای پلی یورتان به عنوان جلا روی سطوح آجری، سیمانی، سنگی، فلزی و بالاخص محیط‌های در معرض نور خورشید و حتی سطوح غوطه‌ور در آب به کار میرود.

مقاوم به نور خورشید، جلوگیری از زردی و کثیف شدن نما، نظافت آسان حتی با بارش باران، مقاومت شیمیایی، جلوگیری از فرسایش. چسبندگی و جلای عالی. اطلاعات بیشتر درباره محافظ نمای پولی یورتان

محافظ نما پایه آب

محافظ نما پایه آب جهت حفاظت از نما، حفاظت از آثار باستانی در مقابل عوامل جوی، ایجاد نفوذ ناپذيرسازی سطوح بتنی، سنگی، آجری، گچی و … کاربرد دارد.

بدون نیاز به حلال، بدون بو، امکان اجرا روی سطوح نمناک، مقاوم به UV، جلوگیری از کثیفی و زردی، نظافت آسان حتی با بارش باران، تقویت در برابر فرسایش. قیمت مناسب. اطلاعات بیشتر درباره محافظ نما پایه آب

چسب و گروت

چسب سنگ، سرامیک، بتن و کفپوش، چسب ترمیم چدن، فولاد، لاستیک و بتن، رزین اپوکسی، چسب آناروبیک، چسب الکترونیکی، گروت سیمانی، گروت اپوکسی و ...

چسب سنگ اپوکسی

چسب سنگ اپوکسی برای چسباندن قطعات سنگی در صنایع، ساختمان سازی و نماکاری به کار می‌رود و قدرت بالاتری نسبت به چسب سنگ پلی استر دارد. اطلاعات بیشتر درباره چسب سنگ اپوکسی

چسب کفپوش

چسب کفپوش وینیفلکس مایع سفید مناسب برای چسباندن انواع رول و کفپوش PVC با چسبندگی بالاتر و ضد آب که به راحتی روی کلیه سطوح قابل اجرا است. اطلاعات بیشتر درباره چسب کفپوش تایل و رولی PVC

خمیر کاشت میلگرد

خمیر کاشت میلگرد اپوکسی (چسب انکور بولت یا انکر بولت) قابلیت چسبندگی بالایی دارد و برای کاشت یا اتصال مجدد میلگرد در دیوار و سقف سازه بتنی کاربرد دارد. اطلاعات بیشتر درباره خمیر کاشت میلگرد

چسب کاشت چشم گربه ای

چسب چشم گربه‌ای یا چسب ترافیکی اپوکسی چسبندگی قویتری نسبت به چسب پلی استر دارد. مناسب برای چسباندن انواع چشم گربه ای ترافیکی بروی آسفالت. اطلاعات بیشتر درباره چسب کاشت چشم گربه ای

چسب سرامیک

چسب سرامیک کارباید اپوکسی جهت تعمیر و پوشش قطعاتی که سیالات خورنده در آنها جریان دارند. سوپاپ، واترپمپ، مخزن آب، توربین، دماغه و موج شکن کشتی و … اطلاعات بیشتر درباره چسبهای ترمیمی

چسب ترمیم چدن و فولاد

چسب سوپرمتال جهت ترمیم ترک و خوردگی قطعات فلزی و چدنی، بازسازی ترک لوله، درز مخازن، خوردگی شافت، بلبرینگ، یاطاقان. قابل سنگ خوردن و تراش. اطلاعات بیشتر درباره چسبهای ترمیمی

چسب بتن آب بندی

چسب بتن آب بندی مایع غلیظ پلیمری است که برای افزایش چسبندگی بتن و ملات جدید به بتن و ملات قدیمی و نیز کاهش نفوذ پذیری رطوبت استفاده می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره چسب بتن آب بندی

پودر ترمیم بتون

ترميم كننده بتن، ملات آماده بر پايه سيمان با دانه بندی مناسب و بدون انقباض است كه از چسبندگی عالی به سطوح زيركار برخوردار بوده و مقاومت فشاری بالایی دارد. اطلاعات بیشتر درباره پودر ترمیم بتون

رزین اپوکسی شفاف

رزین اپوکسی در پوشش مخازن بتونی و فلزی، تولید زیورآلات مصنوعی، پوشش کف، ماده اولیه در رنگسازی، چسب، خمیر درزگیر، آب بندی و … کاربرد دارد. اطلاعات بیشتر درباره چسب رزین اپوکسی شفاف

چسب آناروبیک

چسب آناروبیک (آنایروبیک) از چسب‌های اكريليک است كه امروزه جايگزين اتصالات مكانيكی در صنايع هوایی، نظامی، قفل سازی، خودروسازی، الكترونيک و … اطلاعات بیشتر درباره چسب آناروبیک

رزین اپوکسی الکترونیکی

چسب اپوکسی دفن قطعات الکترونیکی جهت عایق و پنهان کردن مدارهای الکترونیک. عایق الکتریسیته و حرارتی. ضد جریان ولتاژهای بالای 20KV/mm. اطلاعات بیشتر درباره رزین اپوکسی الکترونیکی

چسب ترمیم لاستیک

چسب لاستیک پلی اورتان مقاوم به سایش و مواد شیمیایی با کشش و چسبندگی بالا برای تعمیر نوار نقاله، شیلنگ، تایر خودرو و سایر قطعات لاستیکی. اطلاعات بیشتر درباره چسبهای ترمیمی

گروت پایه سیمانی

گروت سیمانی با ضريب اصطكاک بالا برای پر كردن فضاهای خالی و شکاف سازه‌های فولادی و بتنی و تزریق در کانال کابلهای پس تنیده و پیش تنیده به كار می‌رود. اطلاعات بیشتر درباره گروت پایه سیمانی

گروت اپوکسی

گروت اپوکسی با مقاومت مکانیکی، شیمیایی و چسبندگی بالا جهت نصب صفحه ستون و بيس پليت، ماشين آلات سنگين، فونداسيون تجهيزات پالايشگاهی، کف سازی و … اطلاعات بیشتر درباره گروت اپوکسی

ورق سنگ انعطاف پذیر

از سنگ طبیعی که با لایه‌ای از پارچه فایبرگلاس و رزین تقویت شده تولید می‌شود، بسیار نازک، انعطاف پذیر و شکل پذیر است و نور از آن عبور می‌کند.

ورق سنگ انعطاف پذیر

ورق سنگ انعطاف پذیر طبیعی با ضخامت تا 2mm تولید می‌شود. انعطاف پذیر و شکل پذیر است و می‌توان روی هر سطحی حتی سطوح گرد و منحنی اجرا کرد، قابلیت عبور نور دارد، وزن سبک در حدود 1.5kg/m2، نمایی شبیه به یک لایه سنگ ضخیم تراش خورده به وسیله تیشه ظریف در چشم بیننده ایجاد می‌کند.

مناسب برای روکش دیوار، کف، ستون، کابینت، اوپن، شومینه، ستون، درب، سردرگاه و حتی حمام.

  • اجرای ساده و سریع.
  • سبک و ارزان.
  • یکنواختی درزها.
  • قابل اجرا در سطوح منحنی.
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت.
  • بدون ترک خوردگی و نشکن.
  • ضد شوره.
  • نمای نهایی سنگ طبیعی.
  • قابل استفاده در نمای داخلی و خارجی.

اطلاعات بیشتر درباره سنگ انعطاف پذیر

ورق سنگ انعطاف پذیر
ورق سنگ انعطاف پذیر
ورق سنگ انعطاف پذیر
ورق سنگ انعطاف پذیر

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

کاهگل مصنوعی، پلیمری است که پس از خشک شدن ظاهری کاملا شبیه کاهگل طبیعی دارد. جایگزین عالی برای سیمگل و کاهگل سنتی است.

کاهگل مصنوعی کاهرنگ
کاهگل مصنوعی کاهرنگ
کاهگل مصنوعی کاهرنگ
کاهگل مصنوعی کاهرنگ

کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

کاهرنگ، کاهگل پلیمری (کاهگل مصنوعی) است که پس از خشک شدن ظاهری شبیه کاهگل طبیعی دارد. جایگزین مناسب برای سیمگل و کاهگل سنتی. مناسب برای محیطهای خانگی بالاخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل و همچنین مناسب بازسازی ابنيه تاريخی و خلق نمای سنتی مناطق كويری.

  • انعطاف پذیر
  • ضد آب (عایق)
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی (عایق دما)
  • مقاوم به UV
  • خود تمیز شونده
  • بدون گرد و خاک
  • اجرای سریع و آسان
  • بدون بو
  • دوستدار محیط زیست
  • چسبندگی بالا
  • قیمت مناسب

اطلاعات بیشتر درباره کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

تماس با ما

کفپوش اپوکسی و پلی یورتان، رنگ صنعتی و ساختمانی، عایق رطوبتی، محافظ نما و جلا، چسب و گروت، کاهگل مصنوعی، سنگ انعطاف پذیر و ...

مجتمع صنعتی حکیمیان با توجه به توان بالقوه خود در توليد انواع کفپوش اپوکسی و پلی یورتان، رنگ صنعتی و ساختمانی، عایق رطوبتی، محافظ نما و جلا، چسب و گروت، کاهگل مصنوعی، سنگ انعطاف پذیر و … و از سویی اجرای آنها با قیمت مناسب و کیفیت برتر شروع به فعالیت گسترده در منطقه مرکزی ایران نموده است. شرکت صنعتی حکیمیان که با فلسفه “یک جایگزین واقعی” به صنعت وارد شده است. این شرکت یک دهه سابقه موفق خود را مرهون تجربه و تعهد به ابتکار و کیفیت می‌داند، این عوامل سبب اعتماد مشتری گردیده است. مجتمع صنعتی حکیمیان به صورت مستمر برای تولید محصولات ابتکاری، تکنیکهای مونتاژ، توسعه پلیمرها، محصولات و سیستم های پیوندی تلاش می‌کند تا پاسخگوی تمامی نیازهای متقاضیان خود باشد. هدف کلان این مجموعه تولید محصولات به روز دنیا می‌باشد و در هدف میان مدت خود توسعه و افزایش ظرفیت تولید و افزایش سهم بازار است و هدف نهایی کسب سهم قابل ملاحظه در بازار کشورهای همجوار می‌باشد.

 

www.EPOXI.info

 

Epoxi.Info

 

Info@Epoxi.Info

 

EpoxiInfoPage+

 

19:00 - 08:30

 

اشتراک مقالات

 

09122939909

 

اطلاعات فنی

 

09133739809

 

دانلود کاتالوگ

 

03535218349

 

کد رنگ رال

ابتدای صفحه
volghan بازدید : 361 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

Tel: (+9821) 88544050  Email:Info@RathGraphic.Com

 
 

سررسید، تقویم و سالنامه ۱۳۹۵

موسسه رث گرافیک سررسید، تقویم و سالنامه منحصر به فرد ۱۳۹۵ خود را با استفاده از کارگاه صحافی مجهز و تجارب پانزده ساله در این عرصه تولید کرده و به معرض دید شما صاحبان سلیقه می گذارد. با ما نگاهی متفاوت به روزهای سال داشته باشید.

 
 
volghan بازدید : 76 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

پورتال جامع صنعت گردشگری و رستوران

فودگاه در جهت توسعه شبکه اطلاع رسانی بین تامین کنندگان و مصرف کنندگان فست فود، کافی شاپ، رستوران و هتل در حوزه فروش تجهیزات نو و کار کرده، واگذاری و اجاره مجموعه ها، استخدام و سایر نیازهای این صنعت، همچنین آموزش، مشاوره، ارائه اطلاعات مفید شامل اخبار و مقالات، رسپی مخصوص کافی شاپ، رستوران و فست فود، ارائه تخفیف گروهی، خرید و فروش مواد مصرفی راه اندازی شده است.

 
 

دایرکتوری فودگاه

راهنمای فست فود، کافی شاپ و رستوران‌های کشور شامل تهیه غذا، کیترینگ، رستوران آسیایی، ایتالیایی، ایرانی، ترکی، چینی، عربی، فرانسوی، گیلکی، مکزیکی، هندی، غذاهای دریایی، گیاهی، سفره‌خانه و ... دایرکتوری فودگاه

نیازمندی فودگاه

نیازمندی‌های صنعت فست فود، کافی شاپ و رستوران کشور شامل آگهی نیازهای مرتبط با خدمات راه اندازی، تجهیزات، لوازم نو و دست دوم، کار، سرمایه، شراکت، استخدام، خرید و فروش، اجاره، واگذاری و ... نیازمندی فودگاه

رسپی‌های فودگاه

معرفی، رسپی و آموزش دسر، غذا، پیش غذا و نوشیدنی‌های مختلف شامل دستور غذاهای مخصوص رستوران، انواع نوشیدنی‌های کافی شاپی، غذاهای فست فودی و ... با امکان جستجو بین صدها رسپی پرطرفدار. رسپی‌های فودگاه

اخبار و مقالات

اخبار و مقالات مفید، مرتبط با راه اندازی، تجهیزات و دکوراسیون، تبلیغات و برندسازی، طراحی و محتوای منوی غذا، شیوه های مدیریت و بازاریابی در صنعت فست فود، کافی شاپ، رستوران، گردشگری و ... اخبار و مقالات

تخفیف گروهی

ارائه کوپن تخفیف گروهی فست فودها، رستورانها، کافی شاپ و سایر مجموعه‌های فعال در صنعت رستوران و گردشگری از سراسر کشور. امکان انتخاب از میان انواع غذاها، دسر و نوشیدنی‌ها براساس منو و ... تخفیف گروهی

مهندس عباس حسینی

گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و تجهیزات کافی شاپ حسینی (IRANHFC)

گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و تجهیزات کافی شاپ حسینی (IRANHFC) پیشرو در ارائه خدمات متنوع و حرفه ای در عرصه تجهیزات فست فود و کافی شاپ می باشد. به طور کلی تمامی مواردی که برای راه اندازی فست فود، کافی شاپ و رستوران ایتالیایی باید مورد توجه قرار گیرد توسط گروه اجرا می گردد. این گروه با توجه به چشم انداز تهیه شده توسط مدیریت ارشد سازمان (مهندس حسینی) صرفا مشاور و مجری در راه اندازی فست فود و کافی شاپ، رستوران ایتالیایی و ارگانیک می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت "گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و تجهیزات کافی شاپ حسینی (IRANHFC)"

 
 
 

آدرس:
تهران بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم، کوچه طبری برج ارغوان، ط ۴، واحد ۳۶

اطلاعات تماس:
ایمیل: Info@Foodgah.Com
تلفن همراه: ۰۹۱۲۶۰۱۱۹۳۷
تلفکس: ۰۲۱۲۲۳۲۹۴۲۷

  • مشاوره و راه اندازی فست فود و کافی شاپ
  • طراحی دکوراسیون فست فود و کافی شاپ
  • خرید، نصب و پشتیبانی از تجهیزات مورد نیاز
  • مشاوره و سیاست گذاری تبلیغات و فروش
  • خرید و فروش برند فست فود و کافی شاپ
  • برندینگ فست فود و کافی شاپ
  • آموزش پرسنل و تامین نیروی مورد نیاز
  • تامین مواد اولیه فست فود و کافی شاپ
  • طراحی حرفه ای منوی رستوران و فست فود
  • مشاوره کیفی و ارائه طرح های خلاقانه
volghan بازدید : 330 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

95 تقویم 95 سررسید سالنامه ۱۳۹۵
صفحه اصلی  سررسید و تقویم  دانلود کاتالوگ  اخبار و مقالات  درباره رث  تماس با رث
Tel: (+9821) 88544050  Email:Info@RathGraphic.Com
سررسید، تقویم و سالنامه ۱۳۹۵
موسسه رث گرافیک سررسید، تقویم و سالنامه منحصر به فرد ۱۳۹۵ خود را با استفاده از کارگاه صحافی مجهز و تجارب پانزده ساله در این عرصه تولید کرده و به معرض دید شما صاحبان سلیقه می گذارد. با ما نگاهی متفاوت به روزهای سال داشته باشید.
 
ست مدیریت حافظ و نفیس
 
تقویم پالتویی همراه
 
سررسید سامان
 
ست هدیه نفیس
 
سررسید دو قلوی درسا
 
سررسید نفیس
 
سررسید پرنیان
 
ست هدیه باور
 
سررسید دستیار مهندسی
 
تقویم رومیزی خشتی
 
سررسید دوقلوی دیبا
 
تقویم دیواری
 
سررسید دوقلوی باور
 
سررسید ارگانایزر کارا
 
تقویم رومیزى طبیعت
 
ست هدیه کارا
سررسید 95 تقویم ۹۵ سالنامه 1395 رث گرافیک > سررسید، سالنامه و تقویم ۱۳۹۵
Designed by VOLGHAN, All Rights Reserved to RATH Graphics

volghan بازدید : 229 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات
صفحه اصلی  محصولات  مقالات    اخبار    مقایسه محصولات  درباره ما  خدمات  تماس با ما 
ابزارهای برقی ابزارهای بادی ابزار های دستی ابزار خودرو جوش و برش ابزار و تجهیزات کشاورزیابزار آلات نجاری ابزار آلات و لوازم جانبی ابزار و ماشین آلات صنعتی چسب و رنگ  ابزار پخش آریان بزرگترین و معتبرترین مرکز پخش و فروش ابزارآلات ساختمانی،کارگاهی،کشاورزی و صنعتی ابزار پخش آریان بزرگترین و معتبرترین فروشگاه و مرکز پخش ابزارآلات ساختمانی،کارگاهی،کشاورزی و صنعتی در سراسر کشور می باشد که فروش عمده و خرده ابزار ، به صورت اینترنتی و آنلاین با پایین ترین قیمت در سراسر کشور ،از جمله اهداف این گروه صنعتی بازرگانی می باشد.عمده محصولات ارائه شده در این سایت عبارتند از ابزارهای برقی شامل دریل،فرز،چکش تخریب،پیکور،رنگپاش،اره و پیچ گوشتی برقی و ابزارهای شارژی شامل دریل ،پیچگوشتی،بکس و اره شارژی و ابزارهای بادی مثل کمپروسور باد،پمپ باد ،بکس و منگنه کوب بادی و ابزارهای دستی و اندازه گیری لیزری، متر و تراز لیزری و انواع آچارآلات و جعبه ابزار و ابزار خودرو مثل کارواش خانگی و کارواش قابل حمل و کارواش صنعتی و مبدل برق خودرو به برق شهری و انواع دستگاه جوش و تجهیزات جوشکاری اینورتر،دستگاه جوش آرگون،دستگاه جوش co2 و ابزار باغبانی و انواع موتور برق بنزینی و دیزل ژنراتور و انواع الکتروموتور و الکتروپمپ و ابزار و تجهیزات صنعتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی مثل ماکیتا،بوش،متابو،ادون،گام الکتریک،صبا الکتریک،راد الکتریک،توسن،محک،رونیکس،ویم مالزی،میلر،ایران ترانس،کرون،بلک اند دکر،دی والت، ابزارهای شارژی انواع پیکور برقی  انواع دریل و پیچ گوشتی برقی  انواع سنگ فرز  انواع کمپرسور و پمپ باد  کارواش خانگی  انواع دستگاه جوش  موتور برق بنزینی  دیزل ژنراتور  الکترو موتور
آدرس دفتر مرکزی: تهران- خیابان شریعتی - بالاتر از تقاطع مطهری- کوچه اندیشه نهم- پلاک ۱۳ - واحد ۲۹ تلفن: 88444875-021

volghan بازدید : 167 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)
volghan بازدید : 271 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)

 

1.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

2.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

3.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

4.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

5.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

6.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

7.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

8.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

9.     طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

10.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

11.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

12.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

13.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

14.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

15.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

16.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

17.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

18.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

19.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

20.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

21.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

22.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

23.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

24.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

25.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

26.                        طراحی وب سایت بهینه سازی سئو طراحی گرافیک تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی برندسازی

·         طراحی وب سایت

·         بهینه سازی (سئو)

·         طراحی گرافیک

·         نمونه طراحی گرافیکی

·         بازاریابی آنلاین

·         بازاریابی مستقیم

·         CD/DVD تبلیغاتی

·         نمونه طراحی سایت

·         طراحی هویت بصری

·         طراحی وب سایت

·         برندسازی اینترنتی

·         نمونه طرح مالتی مدیا

·         درباره دفتر ولقان

·         اطلاعات تماس با ما

·         اخبار و مقالات

·         نمونه کارهای تبلیغاتی

 

volghan بازدید : 121 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

 

پردیس هاخرید و فروشقیمت و نموداراخبارمقالات و تحلیلمناقصه و مزایده تازه هاخدمات و مشاورهخدمات وب سایتپردیس شرکت هاپردیس انجمن هاپردیس متخصصینپردیس محصولاتشرکت های معدنیشرکت های ژئوتکنیکیشرکت های متالورژیتقسیم بندی الفباییهر شرکت یک سایتانجمن های تخصصیهر انجمن یک سایتمتخصصین در ایرالپهر متخصص یک سایتژئوتکنیکمعدنمتالورژیآگهی های خریدآگهی های فروشمواد معدنی فلزیمواد معدنی غیرفلزیمحصولات نهایی فلزیمحصولات نهایی غیرفلزیکارخانهمعدنماشین آلات و تجهیزاتضایعاتمواد معدنی فلزیمواد معدنی غیرفلزیمحصولات نهایی فلزیمحصولات نهایی غیرفلزیکارخانه  معدنماشین آلات و تجهیزاتضایعاتمواد معدنی فلزیمواد معدنی غیرفلزیمحصولات نهایی فلزیمحصولات نهایی غیرفلزی سنگ آهن هماتیتسنگ آهن مگنتیتکرومیتزغالسنگآلومینیومرویکبالتآلیاژ آلومینیوممسقلعمولیبدنشمش فولادسربنیکلتیتانیوممعدن و صنایع معدنیرویدادهامناقصهمزایدهژئوتکنیکمعدنمتالورژیصنایع وابستهژئوتکنیکمعدنمتالورژیصنایع وابستهمطالب علمی چهره هادانلود

volghan بازدید : 296 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
volghan بازدید : 214 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)
volghan بازدید : 224 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)



فروش پیامک تبلیغاتی با تخفیف باور نکردنی

 

سامانه پیام کوتاه نگین ولیعصر

 

پشتیبانی 24 ساعته از طریق تیکت داخل سامانه و پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری.

 

امکانات پنل ارسال SMS

 

 ارسال پیامک ساده |   شماره اختصاصی با امکان ارسال و دریافت پیامک از این شماره -شماره 14رقمی با پیش شماره 3000 |   ارسال فلش -بازشدن اتوماتیک پیامک |  راهنمای سامانه پیامک |  پشتیبانی آنلاین –تیکتینگ | بازگشت اعتبار ارسال ناموفق | تراکنش های مالی | انتقال به| URL  پاسخ تبلیغاتی | تبریک یا یادآوری رویداد |  ارسال متناظر | کارت ویزیت (contact)| حذف شده ها | گزارش پیامک های ارسالی | گزارش پیامک های دریافتی | ارسال زماندار | دفترچه تلفن | ارسال بر اساس کدپستی یا منطقه ای | ارسال هدفمند -استان ،شهر،اصناف | شماره گیرندگان پیامک

 

امکانات ویژه بسته های نمایندگی سامانه پیام کوتاه :

 

پنل های نمایندگی دارای کلیه امکانات هستند و برخی امکانات ویژه عبارت اند از :

 

·         ارائه سامانه بر روی دامنه یا زیر دامنه اختصاصی نماینده (www.YourName.com)

·         قابلیت ایجاد لوگوی اختصاصی برای نماینده

·         ثبت درباره ما ، تماس با ما و متن کپی رایت اختصاصی برای نماینده

·         قابلیت ایجاد تعرفه دلخواه توسط نماینده

·         قابلیت تعریف بسته های مختلف و سطوح دسترسی  توسط نماینده

·         ایجاد کاربر به تعداد مشخص

·         بازگشت سود ارسال کاربران به صورت خودکار به پنل نماینده

·         پرداخت الکترونیک اختصاصی برای نماینده

·         سیستم پشتیبانی تیکت اختصاصی نماینده

·         نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت پرداخت نمی کند .

·         نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند .

·         نمایندگان میتواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند .

·         تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل های نمایندگی نیز به روز می شوند.

·         همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند

·         کلیه خدمات و هزینه ها (اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی ) به صورت سالیانه میباشد و در سال های آتی با 40 درصد تخفیف تمدید می گردد.

 

02188945610

تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه علی ولدی، پلاک 25، طبقه 6، واحد 17

info@smsir.org

http://smsir.org/

volghan بازدید : 159 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

طراحی تبلیغات تجارت الکترونیک ولقان

 

طراحی وب سایت

طراحی و برنامه نویسی وب سایت‌های استاتیک، داینامیک و پورتال همراه هاست و دامنه رایگان.

 

سایت و پرتال آماده CMS

سایت‌های آماده مجهز به سیستم مدیریت محتوا (CMS) + قیمت مناسب، راه اندازی سریع و امکان بروزرسانی رایگان.

 

بهینه سازی سایت SEO

استفاده از روش‌های جدید ارتقاء سایت در موتورهای جستجو + تبلیغات اینترنتی = بازدید بیشتر = بازدهی بیشتر

 

تبلیغات در اینترنت

ثبت و انتشار تبلیغات در وبلاگ‌ها، نیازمندی‌ها، انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایر روش‌های اینترنتی.

 

تبلیغات مستقیم

ارسال تبلیغات از طریق فکس انبوه، بازاریابی پستی، SMS تبلیغاتی، تبلیغات تلفنی و سایر روش‌های تبلیغات مستقیم.

 

ساخت مالتی مدیا

ساخت CD و DVD تبلیغاتی به صورت اسلایدشو، صفحات سایت، مولتی مدیا، انیمیشن، فلش، فیلم تبلیغاتی.

 

نرم افزار اتوماسیون

گردآوری نرم افزارهای اتوماسیون آماده و یا برنامه نویسی سفارشی جهت سهولت در انجام امور اداری و تبلیغاتی.

 

طراحی گرافیک

آرم و لوگو، اوراق اداری، تبلیغات محیطی و فروشگاهی، بروشور و کاتالوگ، بسته بندی، نشریات، سررسید و انواع کارت.

 

آمار و اطلاعات

فهرست اصناف، تلفن‌های تماس، شماره‌های فکس، آدرس ایمیل و لیست سایت‌ها در شاخه‌های موضوعی مختلف.

 

09198086146

http://www.VOLGHAN.net

VOLGHAN@Gmail.Com

 

===============

 

سررسید سالنامه تقویم

 

موسسه رث گرافیک به عنوان مرکز تخصصی تولید سررسید و سالنامه با سالها فعالیت مستمر و موفق در حال حاضر علاوه بر تمرکز در زمینه تولید سررسید و سالنامه در زمینه تولید تقدیرنامه و تندیس، واردات هدایایی تبلیغاتی و غرفه سازی فعالیت می نماید.

 

متخصص تولید انواع سررسید و سالنامه اداری و مدیریتی، ارگانایزر، دفتر تلفن، تقویم رومیزی و دیواری، دیوان حافظ، تقدیرنامه و تندیس، فلش مموری تبلیغاتی.

 

تلفن های تماس: 02188544050

Info@RathGraphic.Com

www.RathGraphic.Com

 

===============

 

آنتی ویروس – فروش انواع انتی ویروس

 

کسپرسکی / آویرا Avira /  / Eset-Nod32 / نود32 / بیت دیفندر Bitdefender Security / /  Kaspersky PURE2.0 /  Kaspersky Internet Security 2013  /  Kaspersky Anti-Virus 2013

 

آنتی ویروس / آنتی تروجان | محافظت هویت |دیوار آتش شخصی دوطرفه |امنیت اجرای برنامه و وب سایت |  کنترل برنامه |ضد هرز نامه |کنترل والدین |تقویت راندمان کامپیوتر |مدیریت رمز عبور |

از بین برنده فایل |پشتیبان گیری اطلاعات / بازگرداندن اطلاعات |        رمز نگاری اطلاعات |مدیریت متمرکز امنیت کامپیوترهای موجود در شبکه خانگی

 

تلفن: 02188945610

info@neginonline.com

http://www.avir.ir و http://www.kaspersky-ir.com

 

===============

 

ثبت شرکت اقامت در ترکیه و سوئد

 

مشاوره و سرمایه گذاری در ترکیه

ثبت شرکت در ترکيه و تهيه جواز براي سرمايه گذاران خارجي. ارائه خدمات جهت تامين اجازه کار و اقامت. افتتاح شرکتهاي زير مجموعه و نمايندگي. انجام مراحل ثبت رسمي ازدواج. ترجمه رسمي به همه زبان ها. تهيه ويزا و رزرو هتل.سازماندهي و هماهنگي براي تورهاي گردشگري 

 

املاک و مستغلات

خرید و فروش واحدهای مسکونی و تجاری در ترکیه و شهرهای استانبول و بودروم. اجاره خانه‌های مبله و غیره در ترکیه. مشاوره و راهنمایی جهت اخذ وام مسکن.

 

قطعات یدکی کامیون

آماده قبول سفارشات شما در ضمیمه خرید قطعات اصلی کامیونها مانند اطاق .موتور.گیربکس و دفرانسیل برای بنز، رنو، اسکانیا و ولو (BenzRenault ScaniaVolvo) می باشیم.

 

کار و اقامت در سوئد

به منظور زندگی و کار در محدوده شنگن باید از یکی از کشورهای این منطقه تقاضای ویزای بلند مدت کرد و برای اخذ انواع ویزای بلند مدت بنا به وضعیت موجود و با توجه به کشور مورد نظر به یکی از روشها می‌توان اقدام کرد: ویزای بلند مدت دانشجویی. ویزای کاری. ویزای تجاری. ازدواج.

 

سیستم تهویه مطبوع کشتی

تخصص ما در تهیه قطعات سیستم‌های تهویه و قطعاتی همچون فن‌ها، کویل‌های سرمایش و گرمایش، چرخ آنتالپی، پمپ و سیستم‌های کنترل است. ما متعهد به عرضه به موقع و مقرون به صرفه قطعات یدکی در سراسر جهان هستیم.

 

صادرات و واردات

وارد کننده و صادرکننده انواع کالا و محصولات در حوزه‌های گوناگون بازرگانی و فروش. صادرات و واردات انواع محصولات مصرفی، محصولات کشاورزی و محصولات صنعتی. شعب مختلف در بیش از سه کشور ترکیه و سوئد و ایران.

 

فکس: 00902125288440 | ایران: 00989365251509 | ترکیه: 00905319678997 | سوئد: 0046700371040

http://www.impoex.net

 

===============

 

آپشن، لوازم یدکی و اسپرت (تیونینگ)

 

شمع، صافی بنزین، فیلتر هوا، وایر شمع، لنت ترمز، فلایویل، کویل و پکیج های تقویت خودرو انواع خودرو

 

سیستم هوشمند مدیریت برق اتومبیل.

پاوریس (تقویت موتور) جهت بالا بردن راندمان و تقویت موتور.

کاملترین مجموعه تقویت موتور خودرو .

شمع g-power ngk سوزنی با هولوگرام اصل ژاپن.

شمع ایریدیوم شامپیون.

شمع تقویتی فیوژن 6 سیلندر قابل نصب بر روی سانتافه 6 سیلندر.

شمع تقویتی پلاتینیوم آلمانی شمع پلاتینیوم بوش آلمان .

شمع سوزنی اتولایت پلاتینیوم شمع سوزنی اتولایت پلاتینیوم ساخت کشورآمریکا.

شمع سوزنی دینسو شمع سوزنی دینسو.

شمع شامپیون سوزنی ال90ومگان فرانسه.

شمع فابریک ماکسیما ngk شمع فابریک ماکسیما.

شمع مزدا 3 تقویتی شمع ایریدیوم فیوژن 4 پلاتینه پایه بلند.

قویترین شمع 2 پلاتینه ریس.

وایر شمع اتولایت تقویتی پارس.405.سمند وایر شمع سیلکون دار8میل تقویتی با مارک اتولایت POWERSEALساخت کشورآمریکا.

وایرشمع اتولایت تقویتی پراید وایر شمع سیلکون دار8میل تقویتی با مارک اتولایت POWERSEALساخت کشورآمریکا.

فلایویل حرفه ای سبک 206 فلایویل حرفه ای سبک 206.

فلایویل حرفه ای سبک پارس-سمند-405.

صافی بنزین مگنت دار بوش اورجینال.

کویل فابریک ال90 فرانسه.

 

شرکت اسپارک فعال در زمینه تجارت محصولات اسپرت و کالاهای خاص تیونینگ و تقویت موتور اتوموبیل می باشد.

 

09176869105

http://www.Spark1.ir

 

===============

 

پت سی تی (یت اسکن) و رادیوتراپی در ترکیه

 

PET-CT (PET Scan) در استانبول ترکیه

PET-CTتنها دستگاهی است که فقط با یک بار عکس برداری توانایی رویت سلول‌های فعال سرطانی در تمام اعضای بدن را به پزشک می‌دهد. در هنگام پیشروی بیماری انجام PET/CT به پزشک و جراح معالج کمک کرده و می‌گوید آیا شما نیاز به عمل جراحی دارید یا نه.

 

رادیوتراپی (پرتودرمانی) در استانبول ترکیه

با ارسال اطلاعات و مدارک پزشکی یا سابقه بیمار به صورت فایل PDF در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نظرات پرفسور دکتر اوفوک در خصوص استفاده از آخرین تکنولوژی‌های رادیوتراپی بهره‌مند شوید.

 

PET-CT با کیفیت HD

PET-CT توسط دستگاه HD-PET/CT که قابلیت‌ها و مزایای بسیار زیادی نسبت به PET/CT معمول دارد انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تفاوت و مزایای دستگاه HD-PET به بخش مربوطه مراجعه فرمایید.

 

ایاب ذهاب و مترجم رایگان

این مرکز برای رفاه حال هموطنان عزیز خدمات ترانسفر (ایاب ذهاب) و مترجم همراه بیمار را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. برای هماهنگی 2-3 روز قبل از عزیمت اطلاع دهید.

 

پیشرفته ترین دستگاه رادیوتراپی

TrueBeamفناوری نوآورانه در درمان سرطان و آخرین نسل تکنولوژی پرتودرمانی و پیشگام در درمان سرطان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش مربوطه مراجعه فرمایید.

 

مشاوره رایگان با پرفسور دکتر اوفوک

با ارسال مدارک پزشکی از نظرات پرفسور دکتر اوفوک در خصوص استفاده از آخرین تکنولوژی‌های رادیوتراپی بهره‌مند شوید. مشاوره ۱۰۰% رایگان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

هیوا (یونس) سلیمی: ۰۰۹۰۵۳۴۹۸۹۵۰۵۷ | لیلا بیگدلی: ۰۰۹۰۵۳۴۷۴۰۵۵۶۷ | تلفن ثابت: ۰۰۹۰۲۱۲۵۴۲۷۰۹۷

http://www.PETCT-HD.com/

 

===============

 

بازرگانی فرآورده های نفتی کاوش

 

تامین کلیه فرآورده های نفتی و سوختی

مازوت (Mazut-Fuel Oil) ایران وعراق و روسیه  ( M100 – 180 – 280 – 380)

نفتا (Naphtha) عراق و ترکمنستان

گازوئیل (Gasoil) ایران و عراق و روسیه  – D2– L-0.2-62

بنزین (Gasoline) ترکمنستان 92 -95 -97

هیدروکربن (Hydro Carbon) ایران

قیر (Bitumen) جی و پاسارگاد 60/70 – 85/100

روغن (Base Oil) ایران و عمان SN 150 – SN 350 – SN 500

گوگرد (Sulfur) گرانول و کلوخه

اوره (Urea) کرمانشاه و شازند و اکراین

 

تلفن : 02188998880

همراه : 09123456322

ایمیل : maadanipour@gmail.com

 

===============

 

لاگون، استخر و مخزن پلیمری

 

شرکت چشمه سار جاری به منظور ارائه راهکارهای نوین و گسترش استفاده از محصولات ژئوسنتتیک بجای روشهای سنتی تاسیس گردید. شرکت چشمه سار جاری نماینده شرکت نائو آلمان در زمینه طراحی ، تهیه و اجرای مصالح ژئوسنتتیک درایران فعالیت مینماید و از جمله فعالیتهای این شرکت:

 

احداث استخرهای پلیمری ذخیره آب

تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب

مخازن نگهداری مواد نفتی

استخرهای پرورش ماهی

کانالهای انتقال آب

لاگونهای دفن زباله

حوضچه‌های تبخیر

و سایر خدمات مربوطه با استفاده از عریض ترین ورق ژئوممبران جهان ( نائو آلمان ) میباشد.

 

از جمله جدیدترین تکنولوژی‌های موجود، استفاده از محصولات ژئوسنتتیک است که در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، راهسازی و کشاورزی رواج بسیار یافته است. مزایا:

 

سرعت نصب بالا

نصف هزینه بتن و سیمان

عمر طولانی

ضمانتنامه ۱۰ ساله

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

مناسب جهت پرورش ماهی

 

تلفن تماس: 03518243330 | تلفکس: 03518260283 | مدیر فروش (دهقان): 09190173607

Info@Cheshmeh-Sar.Com

www.Cheshmeh-Sar.Com

 

===============

 

تجهیزات شبکه و مخابرات

 

شرکت فن آوران شبکه با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه صنعت IT و شبکه به عنوان  نماینده رسمی‌کمپانی اشنایدرفرانسه توانسته است با بهره گیری ازمهندسان مجرب و برتراین صنعت جایگاه مناسبی را بین مشتریان خود پیدا کند و درحال حاضرافتخار دارد توانایی خود رادرزمینه اجرا،تهیه و توزیع تمامی‌محصولات ارتباطی از قبیل کلیه مراکز تلفن،تجهیزات شبکه (پسیو، اکتیو) ،تمامی‌بسترهای ارتباطی و آنتن‌های وایرلس آمادگی خود را جهت همکاری اعلام دارد.

 

    ارائه کلیه تجهیزات فیبرنوری شبکه با برند اشنایدر الکتریک

    ارائه کلیه تجهیزات پسیو شبکه با برند اشنایدر الکتریک

    نمایندگی فروش تراکینگ شرکت مایتا انگلستان

    نماینده فروش سیستم‌های امنیتی و حفاظتی مسترکرافت

    فروش کلیه تجهیزات وایرلس

    فروش کلیه تجهیزات سیسکو

    اجرا بسترهایVOIP,E1,MPLS

 

انواع پچ پنل و پچ کرد و کابل های شبکه Cat5 , Cat6

پیگتل، کانکتور فیبرنوری و کابل های فیبرنوری

انواع ترانک ها

دوربین مداربسته

سانترال و تجهیزات مخابراتی

 

تلفن تماس: ۸۸۸۹۳۰۲۸-۸۸۸۹۳۲۵۴ (۰۲۱) | فروشگاه: ۳۳۹۹۴۴۸۰  (021)

 Info@Fa-Shabakeh.Com

www.Fa-Shabakeh.Com

 

===============

 

صنایع بسته بندی محمد (کارتن محمد)

 

برای اولین بار در ایران تولید و فروش کارتن آماده با طراحی ویژه و منحصر به فرد جهت اثایه منزل زمان فروش ابارتمان و لوازم اداری و کالاهای تجاری بخصوص اشیا نفیس و اشیا هنری همراه با لوازم ویژه بسته بندی شامل دستگاه چسب کش، نوارچسب، رطوبت گیر، ضربه گیر و … ارسال به تمام نقاط کشور تحویل بصورت شبانه روزی و ایام تعطیل.

 

توانمندی‌ها:

 

    تولید انواع ورقهای سه و پنج لایه

    ساخت و تولید انواع کارتنهای عادی ، دایکاتی و لمینیتی در ابعاد و اندازه‌های مختلف

    چاپ کارتن تا چهار رنگ

    چاپ و دایکات انواع کارتن جهت بسته بندی‌های ثانویه در ابعاد و اندازه‌های مختلف.

    تولید انواع مقوای دو لا ( سینگل فیس ) منقسم و داخلی کارتن.

نایلون حبابدار دو لایه و سه لایه جهت بسته بندی.

لوازم بسته بندی اعم از نوار چسب، دستگاه چسب کش، نخ بسته بندی، سلفون مبل و دشک خوشخواب، ساک‌های مخصوص حمل لباس و … موجود است.

 

تلفن های تماس: 02122780703 و 02122780700 و همچنین تلفن همراه: 09122239407.

CartonMohmad@Yahoo.Com Info@CartonMohammad.Com

www.CartonMohammad.Com

 

volghan بازدید : 166 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

سررسید 92 سالنامه 92 تقویم 1392

 

موسسه رث گرافیک به عنوان مرکز تخصصی تولید سررسید و سالنامه با سالها فعالیت مستمر و موفق در حال حاضر علاوه بر تمرکز در زمینه تولید سررسید و سالنامه در زمینه تولید تقدیرنامه و تندیس، واردات هدایایی تبلیغاتی و غرفه سازی فعالیت می نماید.

 

متخصص تولید انواع سررسید و سالنامه اداری و مدیریتی، ارگانایزر، دفتر تلفن، تقویم رومیزی و دیواری، دیوان حافظ، تقدیرنامه و تندیس، فلش مموری تبلیغاتی.

 

تلفن های تماس: 02188544050 | Info@RathGraphic.Com | www.RathGraphic.Com

 

===============

 

انواع هدایای تبلیغاتی (هدیه تبلیغاتی)

 

ست های چند تیکه زنانه و مردانه / جای کارت ویزیت / بج سینه اختصاصی / ست چند تیکه چرم طبیعی / کیف چرم / فولدر و ارگانایزر / قرآن و دیوان حافظ نفیس / جاکلیدی فلزی / چرم مصنوعی / ماشین حساب مهندسی و مدیریتی / تجهیزات جانبی کامپیوتر / ابزار آلات کاربردی / ست وسایل مانیکور زنانه / تندیس و ظروف سفالی/ ساعت دیواری / ساعت رومیزی مدیریتی / استیکر رومیزی / خودکار و روان نویس انواع خودکار / ست های خودکار و اتود / فلاسک مسافرتی / ماگ های رنگی / ساک خرید نمایشگاهی / آفتابگیر

 

تهران سارنگ تلفن: 02188543710 ایمیل: info@tehransarang.irوبسایت: http://www.tehransarang.ir

 

===============

 

آنتی ویروس – فروش انواع انتی ویروس

 

کسپرسکی / آویرا Avira /  / Eset-Nod32 / نود32 / بیت دیفندر Bitdefender Security / /  Kaspersky PURE2.0 /  Kaspersky Internet Security 2013  /  Kaspersky Anti-Virus 2013

 

تلفن: 02188945610 ایمیل: info@neginonline.com وبسایت: http://www.avir.ir و http://www.kaspersky-ir.com

 

===============

 

فروش گوشی موبایل ارزان قیمت

 

با گران شدن دلار برای خرید موبایل ارزان به مشکل برخورده اید؟ آیا توانایی خرید گوشی موبایل دو میلیون تومانی را ندارید؟ آیا نیاز به گوشی دو سیم کارته, سه و یا حتی چهار سیم کارته دارید؟

تا به حال به این فکر کرده اید که میتوان یک موبایل دو میلیون تومانی را با 150 هزار تومان صاحب شد؟  با پرداخت یک پنجم قیمت گوشی موبایل اصلی, یک گوشی را کاملاً شبیه به آن صاحب شوید.

سایت ارزان موبایل مرکز فروش گوشی های طرح اصل فروش گوشی های موبایل 80 درصد ارزان تر از بازار سامسونگ, اپل, نوکیا, سونی اریکسون, اچ ایکس Samsung , Apple , Nokia , Sony Ericsson , Hx Mobile

 

اپل آیفون 5 = فقط 170 هزار تومان | نوکیا N8 = فقط 150 هزار تومان

نوکیا N9 = فقط 180 هزار تومان | سامسونگ گلکسی نوت 2 = فقط 250 هزار تومان

سایر گوشی های هم در همین رنج قیمت قرار دارند. حتی گوشی های زیر 100 هزار تومانی (دارای دوربین فیلمبرداری و بلوتوث و...) نیز در سایت موجود است.

 

حتما سری به سایت ما به آدرس: http://www.arzanmobile.ir بزنید.

شماره تماس: ۰۹۳۹۳۳۳۲۶۳۸  – ۰۹۱۲۳۳۳۲۶۳۸ زمان تماس: هر روز از ۱۰ صبح الی ۲۳ (لطفا هنگام تماس حتماً متذکر شوید که در رابطه با محصولات «فروشگاه ارزان موبایل» تماس گرفته اید.)

 

===============

 

نمایشگر هوشمند خودرو  یک دستگاه با ده ها امکانات

 

زیبا .کارآمد. نصب آسان. بدون دخالت در سیم کشی خودرو. کاربری آسان .منوی فارسی

دیگر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه برای دیاگ زدن ندارید و به واسطه یک خطای نرم افزاری در جاده و خیابان بدون نیاز به جرثقیل و مکانیک مشکلات خودرو را با یک دکمه بر طرف کنید

امکانات.

 

1.نمایش تمام خطاهای ECU و پاک کردن خطاهای ECU.

2.نمایش میزان مصرف سوخت خودرو در حالت ایستاده و حرکت.

3.ریست کردنECU و برنامه ریزی مجدد و پروگرام ECU.

4.نمایش پارامترهای موتور ازقبیل دورموتور، ولتاژباطری، زمان پاشش انژکتور و ...

5.تست کردن قطعات برقی خودرو مثل پمپ بنزین، انژکتورها، سیستم تهویه و ...

6.ورودی USB و پخش موسیقی از طریق موج FM (FM  پلایر).

7.نمایش میزان سنسور دنده عقب.(پارک سنسور).

8.دارای منوی تعریف سرویسهای خودرو مثل روغن، فیلتر، لنت و ...

9.کنترل از راه دور.

10.قفل امنیتی ضد سرقت

 

یک سال گارانتی ساخت ایران 09399107001 http://www.tehrantejarat.com

 

===============

 

آزمون دکتری سراسری آزاد وزارت بهداشت

 

در این وب سایت تمام نیازمندی های شما برای قبولی در آزمونهای دکتری سراسری، آزاد و وزارت بهداشت گردآوری شده است. از جمله منابع توصیه شده، سرفصل های شورای عالی برنامه ریزی، فایل های آموزشی الکترونیکی نمونه سوالات، جزوات دانشگاهی، جزوات کنکوری، مشاوره آموزشی، مقالات علمی، انتخاب رشته و مصاحبه دکتری.

همچنین می توانید در قسمت فروشگاه سایت تمام محصولات را مشاهده و خریداری کنید و یا در قسمت دانلود رایگان محصولات، محصول مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود کنید. و در قسمت تالار گفتمان بسیاری از سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ خود را سریعا دریافت کنید.

 

http://www.doktora.ir

 

بسته های آموزشی، سراسری، آزاد ، ارشد، دکتری، آزمون آزمایشی، آزمون آزمایشی آنلاین، نمونه سوالات، زبان تافل، مقالات دانشگاهی، جزوات دانشگاهی و ...

 

===============

ثبت شرکت و اقامت در ترکیه و سوئد

 

مشاوره و سرمایه گذاری در ترکیه

ثبت شرکت در ترکيه و تهيه جواز براي سرمايه گذاران خارجي.

ارائه خدمات جهت تامين اجازه کار و اقامت.

افتتاح شرکتهاي زير مجموعه و نمايندگي.

انجام مراحل ثبت رسمي ازدواج.

ترجمه رسمي به همه زبان ها.

تهيه ويزا و رزرو هتل.

سازماندهي و هماهنگي براي تورهاي گردشگري 

 

املاک و مستغلات

با چندین سال سابقه در ترکیه و با برخورداری از گروه مجرب یکی از موفقترین مشاورین املاک هستیم و قادریم با هر سلیقه و هر بودجه ای ملک مورد نظر شما را معرفی نماییم.

خرید و فروش واحدهای مسکونی و تجاری در ترکیه و شهرهای استانبول و بودروم.

اجاره خانه‌های مبله و غیره در ترکیه.

مشاوره و راهنمایی جهت اخذ وام مسکن.

 

قطعات یدکی کامیون

آماده قبول سفارشات شما در ضمیمه خرید قطعات اصلی کامیونها مانند اطاق .موتور.گیربکس و دفرانسیل برای بنز، رنو، اسکانیا و ولو (BenzRenault ScaniaVolvo) می باشیم. ما میتوانیم سفارشات شما را دریافت و در اسرع وقت و با نازلترین قیمت تحویل نمائیم.

 

کار و اقامت در سوئد

به منظور زندگی و کار در محدوده شنگن باید از یکی از کشورهای این منطقه تقاضای ویزای بلند مدت کرد و برای اخذ انواع ویزای بلند مدت بنا به وضعیت موجود و با توجه به کشور مورد نظر به یکی از روشهای زیر می‌توان اقدام کرد:

 

ویزای بلند مدت دانشجویی.

ویزای کاری.

ویزای تجاری.

ازدواج.

 

سیستم تهویه مطبوع کشتی

تخصص ما در تهیه قطعات سیستم‌های تهویه و قطعاتی همچون فن‌ها، کویل‌های سرمایش و گرمایش، چرخ آنتالپی، پمپ و سیستم‌های کنترل است. ما متعهد به عرضه به موقع و مقرون به صرفه قطعات یدکی در سراسر جهان هستیم. در صورتی که نیاز به قطعات یدکی اصل دارید ما می‌توانیم فارغ از اینکه کجای دنیا هستید قطعات مورد نیاز را تامین کنیم.

 

صادرات و واردات

وارد کننده و صادرکننده انواع کالا و محصولات در حوزه‌های گوناگون بازرگانی و فروش.

صادرات و واردات انواع محصولات مصرفی، محصولات کشاورزی و محصولات صنعتی.

شعب مختلف در بیش از سه کشور ترکیه و سوئد و ایران.

 

فکس: 00902125288440 | ایران: 00989365251509 | ترکیه: 00905319678997 | سوئد: 0046700371040 | http://www.impoex.net

 

===============

 

آپشن، لوازم یدکی و اسپرت (تیونینگ)

 

سیستم هوشمند مدیریت برق اتومبیل.

پاوریس (تقویت موتور) جهت بالا بردن راندمان و تقویت موتور.

کاملترین مجموعه تقویت موتور خودرو .

شمع g-power ngk سوزنی با هولوگرام اصل ژاپن.

شمع ایریدیوم شامپیون.

شمع تقویتی فیوژن 6 سیلندر قابل نصب بر روی سانتافه 6 سیلندر.

شمع تقویتی پلاتینیوم آلمانی شمع پلاتینیوم بوش آلمان .

شمع سوزنی اتولایت پلاتینیوم شمع سوزنی اتولایت پلاتینیوم ساخت کشورآمریکا.

شمع سوزنی دینسو شمع سوزنی دینسو.

شمع شامپیون سوزنی ال90ومگان فرانسه.

شمع فابریک ماکسیما ngk شمع فابریک ماکسیما.

شمع مزدا 3 تقویتی شمع ایریدیوم فیوژن 4 پلاتینه پایه بلند.

قویترین شمع 2 پلاتینه ریس.

وایر شمع اتولایت تقویتی پارس.405.سمند وایر شمع سیلکون دار8میل تقویتی با مارک اتولایت POWERSEALساخت کشورآمریکا.

وایرشمع اتولایت تقویتی پراید وایر شمع سیلکون دار8میل تقویتی با مارک اتولایت POWERSEALساخت کشورآمریکا.

فلایویل حرفه ای سبک 206 فلایویل حرفه ای سبک 206.

فلایویل حرفه ای سبک پارس-سمند-405.

صافی بنزین مگنت دار بوش اورجینال.

کویل فابریک ال90 فرانسه.

 

برندهای مطمئن - قیمت مناسب

این سایت متعلق به شرکت اسپارک فعال در زمینه تجارت محصولات اسپرت و کالاهای خاص تیونینگ و تقویت موتور اتوموبیل می باشد.

09176869105

http://www.Spark.ir

 

===============

 

IMPOEX Marine HVAC

 

English:

IMPOEX is a trusted supplier of genuine Marine Spare parts and replacement Marine Technical Equipment.

Our Specialty is Air Conditioning and Ventilation for Marine and Offshore applications.

We are committed to providing Shipping Companies with the economical supply and timely delivery of original Marine Spare Parts and Marine Technical Equipment worldwide.

So whether you need genuine Marine Spare parts or a complete value engineered solution, IMPOEX will supply any part to anywhere in the world.

 

HVAC180We specialize in the supply of Marine Ventilation parts & Components such as Fans, Cooling and Heating Coils, Enthalpy wheels, Pumps and Control systems.

We also have earned an excellent reputation for sourcing the more difficult to find OEM replacement parts and equipment. Our extensive supplier database enables us to source spare parts for the oldest of equipment from companies that are no longer trading or have changed name.

We also offer alternatives to obsolete equipment or arrange for repairs or re-manufacture of parts for Air Handling Units and Cooling Systems.

 

Turkish:

IMPOEX, orijinal Marin Yedek Parçaların ve yeni Marin Teknik Ekipman konusunda güvenilir bir tedarikçidir.

Uzmanlık alanımız, Marin ve Offshore uygulamaları için iklimlendirme ve havalandırmadır.

Deniz Nakliyat Şirketlerine dünya çapında orijinal Marin Yedek Parçalarının ve Marin Teknik Ekipmanlarının ekonomik tedarikini ve vaktinde teslimatını sağlamayı taahhüt ederiz.

Bu yüzden ister orijinal Marin Yedek Parçalara ihtiyacınız olsun ister tam bedelli mühendislik çözümüne ihtiyacınız olsun IMPOEX, dünyanın herhangi bir yerine herhangi bir parçayı tedarik edecektir.

 

HVAC180Fanlar, soğutma ve Isıtma Bobinleri, Entalpi Çarkları, Pompalar ve Kontrol Sistemleri gibi Marin Havalandırma Parçalarının ve Aksamlarının tedariki konusunda uzmanlaşmış durumdayız.

Bulunması çok güç olan OEM yeni parçaların ve ekipmanların bulunması konusunda mükemmel bir ün kazandık.

Kapsamlı tedarikçi veritabanımız, artık ticaret yapmayan veya adı değişmiş olan şirketlerden en eski ekipman için yedek parça bulmamızı sağlar.

Eski ekipman için alternatifler sunarız ve Hava Elleçle Üniteleri ve Soğutma Sistemleri ile ilgili parçaların tamir edilmesini veya tekrar imal edilmesini ayarlarız.

 

Fax: 00902125288440

Turkey:00905319678997

Swedish:0046700371040

http://www.Marine-HVAC.Net

 

===============

 

پت سی تی (یت اسکن) و رادیوتراپی در ترکیه

 

PET-CT (PET Scan) در استانبول ترکیه

PET-CTتنها دستگاهی است که فقط با یک بار عکس برداری توانایی رویت سلول‌های فعال سرطانی در تمام اعضای بدن را به پزشک می‌دهد. در هنگام پیشروی بیماری انجام PET/CT به پزشک و جراح معالج کمک کرده و می‌گوید آیا شما نیاز به عمل جراحی دارید یا نه.

 

رادیوتراپی (پرتودرمانی) در استانبول ترکیه

با ارسال اطلاعات و مدارک پزشکی یا سابقه بیمار به صورت فایل PDF در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نظرات پرفسور دکتر اوفوک در خصوص استفاده از آخرین تکنولوژی‌های رادیوتراپی بهره‌مند شوید.

 

PET-CT با کیفیت HD

PET-CT توسط دستگاه HD-PET/CT که قابلیت‌ها و مزایای بسیار زیادی نسبت به PET/CT معمول دارد انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تفاوت و مزایای دستگاه HD-PET به بخش مربوطه مراجعه فرمایید.

 

ایاب ذهاب و مترجم رایگان

این مرکز برای رفاه حال هموطنان عزیز خدمات ترانسفر (ایاب ذهاب) و مترجم همراه بیمار را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. برای هماهنگی 2-3 روز قبل از عزیمت اطلاع دهید.

 

پیشرفته ترین دستگاه رادیوتراپی

TrueBeamفناوری نوآورانه در درمان سرطان و آخرین نسل تکنولوژی پرتودرمانی و پیشگام در درمان سرطان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش مربوطه مراجعه فرمایید.

 

مشاوره رایگان با پرفسور دکتر اوفوک

با ارسال مدارک پزشکی از نظرات پرفسور دکتر اوفوک در خصوص استفاده از آخرین تکنولوژی‌های رادیوتراپی بهره‌مند شوید. مشاوره ۱۰۰% رایگان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

هیوا (یونس) سلیمی: ۰۰۹۰۵۳۴۹۸۹۵۰۵۷ | لیلا بیگدلی: ۰۰۹۰۵۳۴۷۴۰۵۵۶۷ | تلفن ثابت: ۰۰۹۰۲۱۲۵۴۲۷۰۹۷

http://www.PETCT-HD.com/

 

===============

بازرگانی فرآورده های نفتی کاوش

تامین کلیه فرآورده های نفتی و سوختی

 

مازوت (Mazut-Fuel Oil) ایران وعراق و روسیه  ( M100 – 180 – 280 – 380)

نفتا (Naphtha) عراق و ترکمنستان

گازوئیل (Gasoil) ایران و عراق و روسیه  – D2– L-0.2-62

بنزین (Gasoline) ترکمنستان 92 -95 -97

هیدروکربن (Hydro Carbon) ایران

قیر (Bitumen) جی و پاسارگاد 60/70 – 85/100

روغن (Base Oil) ایران و عمان SN 150 – SN 350 – SN 500

گوگرد (Sulfur) گرانول و کلوخه

اوره (Urea) کرمانشاه و شازند و اکراین

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با ما تماس بگیرید

تلفن : 02188998880

همراه : 09123456322

ایمیل : maadanipour@gmail.com

 

===============

تبلیغات و تجارت الکترونیک

 

طراحی وب سایت

طراحی و برنامه نویسی وب سایت‌های استاتیک، داینامیک و پورتال همراه هاست و دامنه رایگان.

 

سایت و پرتال آماده CMS

سایت‌های آماده مجهز به سیستم مدیریت محتوا (CMS) + قیمت مناسب، راه اندازی سریع و امکان بروزرسانی رایگان.

 

بهینه سازی سایت SEO

استفاده از روش‌های جدید ارتقاء سایت در موتورهای جستجو + تبلیغات اینترنتی = بازدید بیشتر = بازدهی بیشتر

 

تبلیغات در اینترنت

ثبت و انتشار تبلیغات در وبلاگ‌ها، نیازمندی‌ها، انجمن‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایر روش‌های اینترنتی.

 

تبلیغات مستقیم

ارسال تبلیغات از طریق فکس انبوه، بازاریابی پستی، SMS تبلیغاتی، تبلیغات تلفنی و سایر روش‌های تبلیغات مستقیم.

 

ساخت مالتی مدیا

ساخت CD و DVD تبلیغاتی به صورت اسلایدشو، صفحات سایت، مولتی مدیا، انیمیشن، فلش، فیلم تبلیغاتی.

 

نرم افزار اتوماسیون

گردآوری نرم افزارهای اتوماسیون آماده و یا برنامه نویسی سفارشی جهت سهولت در انجام امور اداری و تبلیغاتی.

 

طراحی گرافیک

آرم و لوگو، اوراق اداری، تبلیغات محیطی و فروشگاهی، بروشور و کاتالوگ، بسته بندی، نشریات، سررسید و انواع کارت.

 

آمار و اطلاعات

فهرست اصناف، تلفن‌های تماس، شماره‌های فکس، آدرس ایمیل و لیست سایت‌ها در شاخه‌های موضوعی مختلف.

 

09198086146

http://www.VOLGHAN.net

VOLGHAN@Gmail.Com

volghan بازدید : 130 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

هدایای تبلیغاتی - آنتی ویروس - سررسید - کسپرسکی

تهران سارنگ – وارد کننده انواع هدایای تبلیغاتی

گروه تهران سارنگ از سیزده سال پیش پا به عرصه حضور در بازار هدایای تبلیغاتی نهاده است. این مجموعه در ابتدا با نام تهران ساعت در زمینه تولید و پخش انواع ساعت فعالیت خود را آغاز نموده و درسال های اخیر همواره با روند پیشرفت بازار و خواسته های مشتریان محترم، زمینه فعالیت های خود را گسترش داده است.

ست های چند تیکه زنانه و مردانه

جای کارت ویزیت / بج سینه اختصاصی

ست چند تیکه چرم طبیعی / کیف چرم

فولدر و ارگانایزر / قرآن و دیوان حافظ نفیس

جاکلیدی فلزی / چرم مصنوعی

ماشین حساب مهندسی و مدیریتی

تجهیزات جانبی کامپیوتر

ابزار آلات کاربردی

ست وسایل مانیکور زنانه

تندیس و ظروف سفالی

ساعت دیواری / ساعت رومیزی مدیریتی

استیکر رومیزی / خودکار و روان نویس

انواع خودکار / ست های خودکار و اتود

فلاسک مسافرتی / ماگ های رنگی

ساک خرید نمایشگاهی / آفتابگیر

محصولات متفرقه

نشانی : تهران،خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد،کوچه چهارم، پلاک ۱۲، واحد۵

صندوق پستی :۱۵۸۷۹۸۴۱۱۴

ایمیل   : info@tehransarang.ir

تلفن : 02188543710 الی 12

وبسایت: http://www.tehransarang.com و http://www.tehransarang.ir

=============================================

فروشگاه آنتی ویروس ایران

فروش آنلاین قویترین آنتی ویروس های جهان به صورت رسمی و رجیستر شده همراه با به روز رسانی و آپدیت رایگان.

آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه علی ولدی، پلاک 25، طبقه 6، واحد.

تلفن تماس: 88945610 (021)

وب سایت: http://avir.ir/

کسپرسکی

آویرا-Avira

Eset-Nod32 نود32

بیت دیفندر Bitdefender Security

آنتی ویروس کسپرسکی 2013 یک کاربره

Kaspersky Business Space Security

Kaspersky Enterprise Space Security

Kaspersky Total Space Security

Kaspersky Work Space Security

آنتی ویروس کسپرسکی 2013 سه کاربره

اینترنتی سکیوریتی کسپرسکی 2013 یک کاربره

کسپرسکی Pure 2.0 سه کاربره

کسپرسکی Small Office Security-1Server+5PC

آنتی ویروس Avira سه کاربر

آنتی ویروس Avira یک کاربر

اینرتنت سکیوریتی Avira سه کاربر

اینرتنت سکیوریتی Avira یک کاربر

آنتی ویروس نود 32 دو کاربر

آنتی ویروس نود 32 سه کاربر

آنتی ویروس نود 32 یک کاربر

آنتی ویروس نود 32 پنج کاربر

آنتی ویروس نود 32 چهار کاربر

اینترنت سکیوریتی Eset دو کاربر

اینترنت سکیوریتی Eset سه کاربر

اینترنت سکیوریتی Eset پنج کاربر

اینترنت سکیوریتی Eset چهار کاربر

اینترنت سکیوریتی Eset یک کاربر

آنتی ویروس Bitdefender 2013 یک کاربر

اینترنت سکیوریتی Bitdefender 2013 سه کاربر

اینترنت سکیوریتی Bitdefender 2013 یک کاربر

توتال سکیوریتی Bitdefender 2013 یک کاربر

=============================================

مرکز تخصصی خدمات آنتی ویروس کسپرسکی

مرکز تخصصی فروش، تمدید، رجیستر و آپ دیت آنتی ویروس کسپرسکی

آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه علی ولدی، پلاک 25، طبقه 6، واحد.

تلفن تماس: 88945610 (021)

وب سایت: http://kaspersky-ir.com

Kaspersky PURE

Kaspersky Internet Security 2012

Kaspersky Anti-Virus 2012

=============================================

موسسه رث گرافیک

رث گرافیک به عنوان مرکز تخصصی تولید سررسید و سالنامه فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر علاوه به تمرکز در زمینه تولید سررسید سالنامه در زمینه تولید تقدیرنامه و تندیس، واردات هدایایی تبلیغاتی و غرفه سازی فعالیت می نماید.

موسسه رث گرافیک

رث گرافیک به عنوان مرکز تخصصی تولید سررسید و سالنامه فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر علاوه به تمرکز در زمینه تولید سررسید سالنامه در زمینه تولید تقدیرنامه و تندیس، واردات هدایایی تبلیغاتی و غرفه سازی فعالیت می نماید.

سررسید، سالنامه و تقویم

رث گرافیک با مجهز بودن به واحد صحافی با ظرفیت 1.500.000 جلد در سال خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سالنامه و سررسیدهای خاص معرفی نموده است. انواع سررسید و سالنامه اداری و مدیریتی، طراحی اختصاصی، ارگانایزر، دفتر تلفن، رومیزی و تقویم دیواری و نفیس.

لوح و تقدیرنامه

رث گرافیک با بهره گیری از واحد صحافی آماده ارائه پیشنهاد ویژه و خاص در زمینه تقدیرنامه و تندیس می باشد.

دانلود تقویم 1392

فـروشگاه اینتـرنتی

تماس با موسسه رث گرافیک

متخصص تولید انواع سررسید و سالنامه اداری و مدیریتی، ارگانایزر، دفتر تلفن، تقویم رومیزی و دیواری، دیوان حافظ، تقدیرنامه و تندیس، فلش مموری تبلیغاتی. تلفن های تماس: 02177653280 و 02177653279 و 02177513134

وبسایت: http://www.rathgraphic.com

=============================================

طراحی وب  بهینه سازیمولتی مدیاتبلیغات اینترنتیتبلیغات مستقیماتوماسیون  آمار و اطلاعاتنمونه کارها

volghan بازدید : 165 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

آگهی، تبلیغات و تجارت با ولقان حسینی

فعالیت‌های تجاری ولقان حسینی از سال 2001 میلادی با همکاری برای وب‌سایت Leo Archiveدر آلمان آغاز شد، بعد از گذشت حدود 6 ماه و ارائه بیش از دو هزار کار گرافیکی مدیریت سایت Alien Entityبا درخواست همکاری وی موافقت کرده و به صورت رسمی وارد بازار تجارت آنلاین و الکترونیک شد. پس از سه سال در حالی که بیش از 2500 نمونه کار داشت با تشدید تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از آن که همکاری با شرکت‌های خارجی و به خصوص امریکایی را ناممکن می‌کرد سرانجام با تاسیس دفتر تجارت الکترونیک در سال 1385 به بازار ایران روی آورد. در این مدت پروژه‌ای کوچک و بزرگ بسیاری توسط این دفتر انجام شده است. برای اطلاع از آخرین نمونه کارها و پروژهای در دست اجرا به بخش نمونه کارها مراجعه فرمایید.

 

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت های ثابت Static            180000 تومان

طراحی وب سایت های پویا Dynamic          210000 تومان

طراحی پرتال های تجاری، تفریحی و خبری    340000 تومان

 

بهینه سازی و ارتقاء رنکینگ وب سایت

معرفی به موتورهای جستجو          5000 تومان

ارائه ابزار وبمسترینگ                    5000 تومان

بهینه سازی صفحات                    40000 تومان

ثبت لینک در دایرکتوری‌ها               25000 تومان

ثبت لینک در سایت‌ها و وبلاگ‌ها     220000 تومان

ثبت لینک در نیازمندی‌ها                60000 تومان

ثبت لینک در فروم‌ها                     18000 تومان

ثبت لینک در شبکه‌های اجتماعی    20000 تومان

 

CMS و سایت های آماده

سیستم مدیریت محتوای سایت‌های ثابت               30000تومان

سایت شخصی مجهز به سیستم مدیریت محتوا      150000تومان

سایت شرکتی مجهز به سیستم مدیریت محتوا       180000تومان

سایت سازمانی مجهز به سیستم مدیریت محتوا      210000تومان

پرتال خبری آماده                                               180000تومان

فروشگاه اینترنتی آماده                                     180000تومان

سیستم آگهی و نیازمندی آماده                           150000تومان

دانشنامه اینترنتی آماده                                      150000تومان

تالار گفتگوی آنلاین آماده                                     150000تومان

گالری تصاویر مجهز به سیستم مدیریت محتوا            90000تومان

سامانه مجله الکترونیکی                                       90000تومان

سایت و سامانه مدیریت آموزشگاه                         150000تومان

سیستم وبلاگ اختصاصی یا سرویس وبلاگ دهی     150000تومان

سایت هتل مجهز به سیستم مدیریت محتوا          210000تومان

 

طراحی و انتشار تبلیغات چندرسانه ای Multimedia

اسلاید شو (Power Point)       110000 تومان

صفحات سایت (HTML)                      150000 تومان

مالتی مدیا (Exe)                    210000 تومان

انیمیشن و فلش (Flash)           270000 تومان

فیلم تبلیغاتی (Video)              340000 تومان

ترکیبی                                400000 تومان

چاپ دیجیتال و کپی  CD, DVD, Mini CD+ UV

 

بازاریابی و تبلیغات آنلاین (اینترنتی)

تبلیغات در وبلاگ‌ها - حدود  45 سرویس دهنده وبلاگ                 22000 تومان

تبلیغات در نیازمندی‌های اینترنتی - حدود 115 سایت نیازمندی      57000 تومان

تبلیغات در شبکه های اجتماعی         - حدود  560 شبکه اجتماعی      20000 تومان

تبلیغات در فروم‌ها - حدود  35 انجمن فارسی ((Forum                18000 تومان

ارسال کاتالوگ - حدود  15 سایت اشتراک پرونده                        15000 تومان

ارسال تصاویر تبلیغاتی - حدود  20 سایت اشتراک تصویر              20000 تومان

ارسال ویدئو تبلیغاتی - حدود  15 سایت اشتراک ویدئو                 15000 تومان

 

تبلیغات مستقیم و هدفمند

فکس تبلیغاتی - هر صفحه به هر شماره     هزینه تماس + 30 تومان

تبلیغات پستی - هر آدرس پستی              هزینه ارسال + 30 تومان

پیامک (SMS) تبلیغاتی - هر شماره تلفن     11 فارسی و 25 لاتین

تبلیغات تلفنی

 

اتوماسیون و نرم افزارهای تبلیغاتی

برنامه نویسی و توسعه نرم افزار - هر 1 نفر ساعت کار     تماس بگیرید

نرم افزار ارسال فکس  تبلیغاتی انبوه - هر نسخه             20000 تومان

 

آمار، اطلاعات و فهرست‌ها

شماره فکس فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات - حدود 8000 شماره فاکس   20000 تومان

شماره فکس فعالان  گردشگری         

شماره فکس فعالان مصالح و تجهیزات

شماره فکس فعالان صنایع پلاستیک

شماره فکس فعالان حوزه درمان         

آدرس ایمیل بدون موضوع بندی - حدود 90000 آدرس ایمیل   20000 تومان

 

تماس با ولقان حسینی

 

ارائه پیشنهاد، پروپزال و یا مشاوره ۱۰۰ درصد رایگان است. جهت دریافت کاتالوگ و یا نمونه کار با ما تماس بگیرید.

تلفکس: 8288676 (351) 98+ ( 4 خط از ساعت 9 تا 16 )

تماس در خارج از ساعات اداری و یا پیام کوتاه:  8086146 919 98+ ( 24 ساعته )

پست الکترونیک: VOLGHAN@Gmail.com

نشانی پستی: یزد - بل دشتی - خ ایثار - دفتر تجارت الکترونیک ولقان.

در ضمن با استفاده از تمام مسنجرها و شبکه‌های اجتماعی معروف با ای دی VOLGHAN در دسترس هستیم.

volghan بازدید : 226 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 

سفارش آنلاین بیمه عمر و تامین آتیه با روزی 1000 تومان

بیمه عمر لازمه هر زندگی

ای دل از پست و بلند روزگار اندیشه کن                   در برومندی ز قحط برگ و بار اندیشه کن

از نسیمی‌ دفتر ایام بر هم می‌خورد                        از ورق گردانی لیل و نهار اندیشه کن

بر لب بام خطر نتوان به خواب امن رفت                   ایمنی خواهی زاوج اعتبار اندیشه کن

صائب تبریزی

از خودتان پرسیده اید؟

  • پول کافی داشتن برای شما د ردوران بازنشستگی چقدر مهم است؟
  • برای حمایت از خانواده خودچه مقدار بیمه عمرخریداری کرده اید؟
  • درباره نیازتان به بیمه عمر فکری کرده اید؟
  • ارزش زندگی شماچه مقداراست؟وعلاقه مندید چه مقدار آنرا بیمه کنید؟
  • چرا ما هرچیز باارزش رابیمه می‌کنیم،جزخودمان!

 

درصورت تمایل به دریافت یک پیشنهادبرای سوالات بالایک پیام بدون متن به شماره ۱۰۰۰۳۵۲۵۲۲۱۸۰۰ارسال نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بیمه نامه با شماره‌های مرکز مشاره تماس حاصل فرمایید تا زمانی جهت ارائه اطلاعات هماهنگ گردد .
این جلسه هیچ الزامی‌برای تهیه بیمه نامه ایجاد نمی‌کند و رایگان است.

آدرس:

یزد – بلوارشهیدصدوقی – بعدازپیشگامان کویر- روبروی آژانس وحدت – نبش بن بست آبان- مرکزتخصصی مشاوره وصدوربیمه‌های زندگی-کد۱۴۳۴

کدپستی:۸۹۱۶۹۴۵۹۶۱

تلفن‌های تماس:

تلفن: ۷۲۶۴۱۵۷-۰۳۵۱           دورنگار: ۷۲۶۴۱۵۸-۰۳۵۱

امیرپناه ۰۹۱۳۲۵۸۸۶۹۳           بیدکی۰۹۱۳۱۵۳۱۰۳۶

http://www.OmrPasargad.Com

volghan بازدید : 477 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 

آپشن ها و لوازم یدکی و اسپرت (تیونینگ) انواع خودرو ها

سیستم هوشمند برق اتومبیلسیستم هوشمند مدیریت برق اتومبیل (supre cheep) ساخت کشور آلمان با هولوگرام اورجینال اتومبیلها..

پاوریس (تقویت موتور)این کیت تقویت که بین 25 تا 30 درصد جهت بالا بردن راندمان و تقویت موتور که بین سنسور دریچه گاز و ا..

کاملترین مجموعه تقویت موتور خودروشتابی معادل 38% و افزایش سرعتی معادل 25 کیلومتر واقعی و مورد تست پیست اتومبیل رانی مجموعه کامل ..

شمع g-power ngk سوزنیشمع فابریک ماکسیما ( g-power ngk)با هولوگرام اصل ژاپن این شمع با 100هزار کیلومتر کارکرد واقع..

شمع ایریدیوم 206 تیپ5و6شمع ایریدیوم سوزنی تقویتی206 تیپ 5و6 ساخت آلمان باهولگرام اورجینال میباشد. این شمع با احتراق..

شمع ایریدیوم شامپیوناین شمع با احتراق خورشیدی و با 100 هزار کیلومتر کارکرد واقعی و افزایش شتاب 20 درصدی و کاهش مصرف 1..

شمع بوش 4 پلاتینه سوزنیشمع بوش 4 پلاتینه سوزنی ..

شمع تقویتی فیوژن 6 سیلندرقابل نصب بر روی سانتافه 6 سیلندر با 100 هزار کیلومتر کارکرد و افزایش 20 درصدی شتاب و کاهش 15 درصد..

شمع تقویتی پلاتینیوم آلمانیشمع پلاتینیوم بوش آلمان باهولگرام اورجینال قابل نصب بر روی تمام خودروهای ایران خودرو، سایپا، نیسا..

شمع سوزنی اتولایت پلاتینیومشمع سوزنی اتولایت پلاتینیوم ساخت کشورآمریکاباکدمحصول AP3923وباشماره 0910053120فنی وبا هولگرام اور..

شمع سوزنی دینسوشمع سوزنی دینسو ..

شمع شامپیون سوزنی ال90ومگان فرانسهشمع فابریک ل90ومگان فرانسه بامارک platinum power (سورنی) ساخت کشور آمریکا باهولگرام اورجینال ..

شمع فابریک ماکسیما ngkشمع فابریک ماکسیما ( g-power ngk)با هولوگرام اصل ژاپن این شمع با 100هزار کیلومتر کارکرد واقع..

شمع مزدا 3 تقویتی  شمع ایریدیوم فیوژن 4 پلاتینه پایه بلند تقویتی مزدا3 میباشداین شمع ساخت کشورآلمان باهولگرام اورجین..

قویترین شمع 2 پلاتینه ریسشمع 2پلاتینه ریس تمام خودرو این شمع فابریک نسل جدیدخودرو (بی ام و) ساخت آلمان باهولگرام اورجینال ..

وایر شمع اتولایت تقویتی پارس.405.سمندوایر شمع سیلکون دار8میل تقویتی با مارک اتولایت POWERSEALساخت کشورآمریکاباشماره فنی86103 وباهولگرا..

وایرشمع اتولایت تقویتی پرایدوایر شمع سیلکون دار8میل تقویتی با مارک اتولایت POWERSEALساخت کشورآمریکاباشماره فنی86103 وباهولگرا..

فلایویل حرفه ای سبک 206فلایویل حرفه ای سبک 206 ..

فلایویل حرفه ای سبک پارس-سمند-405فلایویل حرفه ای سبک پارس-سمند-405 ..

صافی بنزین مگنت دار  صافی بنزین مگنت دار بوش اورجینال. این صافی بنزین با بیست هزار کارکرد مفید و کاهش سوخت درخودرو میش..

کویل فابریک ال90 فرانسهکوئل فابریک ل90 فرانسه با هولگرام اورجینال قطعات داخلی این کوئل ازسیم پیچی باکیفیت بسیار بال..

 

برندهای مطمئن - قیمت مناسب

این سایت متعلق به شرکت اسپارک فعال در زمینه تجارت محصولات اسپرت و کالاهای خاص تیونینگ و تقویت موتور اتوموبیل می باشد.

جهت خرید محصول بصورت اینترنتی کافیست نوع کالا را انتخاب و مستقیما با شماره مسئول فروش اینترنتی شرکت به شماره 09176869105 تماس حاصل فرمائید تا محصولات ما در سراسر ایران برای شما توسط پست ارسال گردد.

http://www.Spark1-Shop.Com

volghan بازدید : 259 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

شرکت چشمه سار جاری

شرکت چشمه سار جاری به منظور ارائه راهکارهای نوین و گسترش استفاده از محصولات ژئوسنتتیک بجای روشهای سنتی تاسیس گردید. در طول این مدت با انجام فعالیتهای تبلیغاتی در رسانه های مختلف در جهت فرهنگسازی و آشنا کردن عموم مردم با مزیتهای محصولات ژئوسنتتیک قدم برداشته و با انجام پروژه های کوچک و بزرگ مختلف علاوه بر کاهش هزینه های اجرایی (مالی و زمانی)، قدم مهمی را در جهت ارتقاء سطح فن آوری درعرصه های مختلف بویژه راهسازی با استفاده از بهترین محصولات دنیا و همچنین توسعه کشور بردارد.

شرکت چشمه سار جاری نماینده شرکت نائو آلمان در زمینه طراحی، تهیه و اجرای مصالح ژئوسنتتیک درایران فعالیت مینماید و از جمله فعالیتهای این شرکت:

  1. احداث استخرهای پلیمری ذخیره آب
  2. تصفیه خانه های آب و فاضلاب
  3. مخازن نگهداری مواد نفتی
  4. استخرهای پرورش ماهی
  5. کانالهای انتقال آب
  6. لاگونهای دفن زباله
  7. حوضچه های تبخیر

و سایر خدمات مربوطه با استفاده از عریض ترین ورق ژئوممبران جهان (نائو آلمان) میباشد.

چشمه سار جاری نماینده شرکت نائو آلمان

امروزه استفاده از تکنولوژي هاي نوين کيفيت و سرعت اجراي پروژه ها را بالا برده است ضمن آنکه هزينه هاي اجرا به مراتب کاهش يافته است.از جمله جديدترين تکنولوژي هاي موجود، استفاده از محصولات ژئوسنتتيک است که در بخش هاي مختلف صنعت، معدن، راهسازي و کشاورزي رواج بسيار يافته است. مزایای استفاده از ورقهای ژئوممبران نائو آلمان:

  1. سرعت نصب بالا
  2. نصف هزینه بتن و سیمان
  3. عمر طولانی
  4. ضمانتنامه 10 ساله
  5. مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  6. مناسب جهت پرورش ماهی

با توجه به کیفیت محصولات ژئوسنتتیک تولید شرکت نائو آلمان و کنترلهای کیفی که در هنگام تولید و در محل انجام  میشود و گارانتی های معتبر ارائه شده برای این محصولات، شرکت چشمه سار جاری به تجربه و پس از تحقیقات و آزمایشات مختلف و بازدید از شرکت نائو آلمان درصدد اخذ نمایندگی انحصاری برآمد و اکنون مفتخریم اعلام کنیم که علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب به هموطنان عزیز، توانایی اجرا، پیاده سازی (نصب) و ارائه مشاوره در هر مرحله را داریم.

تماس با ما

تلفن تماس: 03518243330 | تلفکس: 03518260283 | مدیریت: 09133536470 | مدیر فروش ژئوممبران (شریعتی): 09131594714 | مدیر فروش ژئوگرید دهقان: 09135200353

آدرس دفتر مرکزی: یزد، بلوار دانشجو، روبروی تالار سادات اخوی - ساختمان بانک ملت طبقه دوم.

Email: info@cheshmeh-sar.com | http://www.cheshmeh-sar.com

volghan بازدید : 196 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

 

شوی لباس زنانه ترک آرتیشو

شو لباس شب، لباس مجلسی، کت دامن، کت و شلوار، شومیز، تونیک، شلوار، کیف وکفش مجلسی، زیور آلات و ساعت

همه روزه از ساعت 11 تا 19 در دو شعبه تهران و کرج همچنین شوی آنلاین لباس به آدرس

http://www.facebook.com/ARTISHOWTURKISHDRESS

- - -

شعبه تهران: یوسف آباد، خیابان بیستون، کوچه بوعلی سینا غربی، پلاک 47، واحد 12

تلفن: 02188975001 و 88975002 همراه: 09126038950

- - -

شعبه کرج: خیابان گوهردشت، نبش خیابان چهارم شرقی، ساختمان مروارید، طبقه اول

تلفن: 02634402855 همراه: 09356998086

مزون لباس عروس، مدل لباس، لباس مجلسی، لباس هندى، لباس تركي

 

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان

صفحه اصلی طراحی سایت سی ام اس سئو نرم افزار CD تبلیغاتیبازاریابی اینترنتیبازاریابی مستقیمآمار و اطلاعات نمونه کارها طراحی وب بهینه سازی سایت آماده مولتی مدیاتبلیغات اینترتتبلیغات مستقیم  اتوماسیونآمار و اطلاعات نمونه کارها

 

volghan بازدید : 439 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)
volghan بازدید : 71 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود رايگان مكمل جزوات كارشناسي ارشد و دكتري
* دانلود رايگان مكمل جزوات كارشناسي ارشد و دكتري
جزوات و منابع كنكوري و دانشگاهي براي آزمون دكتري و كارشناسي ارشد
از دانشگاه هاي معتبر كشور شامل خلاصه درس ، تست‌های طبقه بندي شده ، روش‌های تستي و تست‌های تألیفی
همه رشته‌ها براي تمام مقاطع
http://www.sanjeshportal.com
تلفن تماس: 02144016889
-   -   -   -   -   -
* قبولي كارشناسي ارشد و دكتري در 12 هفته
منابع دكتري، كارشناسي ارشد، كارداني به كارشناسي
بسته هاي آموزشي، آزمون‌های آزمايشي،  مشاوره و برنامه ريزي
سراسري، آزاد، وزارت بهداشت
فني و مهندسي، علوم پايه، علوم انساني، كشاورزي، هنر، علوم پزشكي، دامپزشكي
http://www.sanjeshetakmili.com
تلفن تماس: 02144016889

منابع دکتری 91 منابع کارشناسی ارشد 90 قبولی تضمینی بیمه تحصیلی کاردانی به کارشناسی 89 سرفصل های وزارت علوم جزوه ورد دستنویس پی دی اف آخرین تغییرات منابع لیست دروس دکتری معتبرترین جزوات فراگیر پیام نور جزوات پیام نور مشاوره رایگان کلید سوالات زمان ثبت نام زمان توزیع دفترچه حوزه امتحانی جزوات اساتید معرفی منابع هفت تیر ولیعصر نکته و تست کلاس کنکور پذیرش بدون کنکور جزوات اورجینال آموزش تحصیلات تکمیلی انتخاب واحد تز دکتری پی اچ دی آزمون پی اچ دی پک ایران ساما سنجش پورتال سنجش آزمون فروشگاه دانشگاهی رتبه های برتر رتبه های تک رقمی حداقل تراز آخرین فرد قبولی رشته مجاز موسسات مجاز وزارت علوم و تحقیقات تکالیف درسی بسته آموزشی پذیرش دانشجو افزایش ظرفیت

volghan بازدید : 508 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

آشنایی با بهنام بستان و دابوت
هزينه آشنايي با اين دانش حضور رايگان در سمينارهاي دابوت است. شرکت در سمینارهای ما را به کسانی که دوستشان دارید، پیشنهاد دهید.
دفتر دابوت: تهران میدان ونک. تلفن رزرو: 88884555 – 88884454
http://www.daboot.ir
_   _   _   _   _   _   _   _
 آیا شما هم دوست دارید زندگی‌تان را متحول کنید، به آرامش دست یافته و در زندگی و کار موفق شوید، دابوت راهی برای ایجاد تحولات رو به تعالی است.
 آشنایی با بهنام بستان، اندیشمند و نظریه پرداز معاصر ایرانی
 هرساله هزاران نفر در سراسر دنیا با این دانش ایرانی آشنا شده و زندگی خود را متحول می‌کنند، نگاهی به زندگی بسیاری از قهرمانان  موفق ورزش ایران و دیگر بزرگان دهه اخیر گواه این مطلب است که دابوت در زندگی آن‌ها نقش مهمی داشته است. اینک این فرصت برای شما مهیا است که دابوت را از زبان مبدع آن،استاد بهنام بستان بشناسید پس این فرصت را از دست ندهید.
بهنام بستان، طراح، اندیشمند و نظریه پرداز ایرانی  در سال 1997 زمانی که فقط 21 سال سن داشت مطالعه و تحقیقات خود را در مورد فرهنگ ایرانی، تمدن‌های دنیا، عملکرد درونی ذهن انسان‌ها و چند و چون رفتارها و واکنش‌های انسانی، دلایل عقب‌ماندگی کشورهایی که خود آن‌ها را تمدن دومی می‌خواند، شروع کرد . اگر چه بسیاری از نزدیکان، روانشناسان و مدیران در آن هنگام راه او را اشتباه و کارهایش را غیر عادی تلقی می‌کردند ولی او با بصیرت‌های شخصی موفق شد نخستین مکتب روانشناسی ایرانی را تحت عنوان دابوت ارائه دهد .
مکتبی که با ترکیب نظریه های روانشناسی و احساسات انسان‌ها در ارتباط با درک دنیای پیرامونشان ناسخ مکاتب روانشناسی خشک و بی روح سنتی شد.
دابوت با ایجاد و ارائه راه حل‌های علمی و اعتقاد راسخ به تغییرات اجتماعی برنامه ریزی شده می‌کوشد تا بستر لازم را از طریق تغییرات فردی به وجود آورد. فنون ایجاد تغییرات فردی ارائه شده در دابوت در نوع خود زیبا/ کاربردی و منحصر به فرد است. اتحاد و ایجاد ارتباط میان جامعه شناسی و روانشناسی.
دابوت چیست ؟ دابوت سر نام واژه های دانش ارتباطات، بهره‌وری و تحول است.
دابوت یکی از مدرن‌ترین مکاتب تغییر فردی و اجتماعی است که در ایران طراحی  و پایه گذاری شده است و هم اکنون توانسته است به یک مرکز قوی علمی تبدیل شود در چند سال اخیر دابوت از مرز کشور گذشته و هم اکنون در کشورهای خارجی نیز در حال اشاعه تحقیق و بررسی است.
 دابوت با به فعل در آوردن توانایی‌های درونی انسان‌ها می‌کوشد تا زندگی را بهتر و زیباتر ساخته و نشان می‌دهد که می‌توان در آینده نتایج بهتر و عالی‌تر گرفت .علم دابوت خلاقیت ،تحول، ساختارشکنی و موفقیت را سر لوحه قرار داده است و با در نظر گرفتن تمام ابعاد وجودی انسان حرکتی ارزنده در جهت تدوین نظریه های کار آمد برداشته است.
 علم دابوت خلاقیت ،تحول، ساختارشکنی و موفقیت را سر لوحه قرار داده است و با در نظر گرفتن تمام ابعاد وجودی انسان حرکتی ارزنده در جهت تدوین نظریه های کار آمد برداشته است.
 دابوت توانسته است با در نظر گرفتن چهار ارتباط که به ترتیب زیر هستند :
1.    ارتباط با خویشتن
2.    ارتباط با دیگران
3.    ارتباط با خدا
4.    ارتباط با مرجع
و نیز هفت سطح عصب شناختی و با توجه به سبک شناسی و فنون منحصر به فرد گامی بزرگ در جهت ایجاد تغییرات فردی و اجتماعی بردارد .
دانشی که رسالت خود را حرکت در شکاف سنت و مدرنیته می‌داند, اصول آن در چهار چوب تغییرات برنامه ریزی شده با استفاده از ابزار آموزش تعریف شده است.
دابوت به بسیاری از سوا لات شما پاسخ می‌دهد.
روزهای سخت، ساعت‌های سخت، دقایق سخت، ثانیه های سخت و ... و تو بزرگ می‌شوی، گران و ارزشمند این است قانون بزرگ الهی    بهنام بستان

نام و نام خانوادگی : بهنام بستان
 1. طراح و نظریه پرداز علم دابوت
 2. مؤسس و بانی سازمان بین‌المللی دابوت (دانش ارتباطات، بهره‌وری و تحول در امارات متحده عربی، انگلستان،  سوئد و ایران)
3. برگزارکننده دوره های مختلف ارتباطات، بهره‌وری و علوم خلاقیت از سال 1378 تا 1388 در مؤسسه تحقیقات علمی طاووس عرش
 4. محقق و مدرس مدعو در دانشگاه وین -  اتریش سال 1383
 5. روانشناس تیم فوتبال برق شیراز از سال 1378 تا 1379
 6. روانشناس تیم منتخب کاراته استان فارس سال 1377
7. مشاور مرکز امور بانوان استانداری و انجمن تالاسمی استان فارس
 8. برگزاری همایش‌ها و کارگاه های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه آزاد مرودشت، دانشگاه آزاد ارسنجان، دانشگاه علوم انسانی شیراز، آموزشکده عالی فنی شهید باهنر و ...
 9. برگزاری همایش چهار هزار نفری در استادیوم ورزشی شهید دستغیب شیراز ویژۀ ورزشکاران
 10. همایش و سخنرانی دابوت در مرکز اسلامی امام علی وین (اتریش)
 11. همایش و سخنرانی دابوت در مرکز اسلامی فرانکفورت (آلمان)
 12. برگزاری دوره های تخصصی ویژۀ مهندسین طراحی، مهندسی پتروشیمی،
 13. برگزاری سخنرانی و کارگاه آموزشی  در کوالالامپور (مالزی)
 14. برگزاری سخنرانی و کارگاه آموزشی  در دبی
 15. مشاور بهره‌وری و مدرس شیوه های اختراع  در سازمان‌های دولتی و خصوصی در خارج و داخل کشور:
 صنایع مس سرچشمه-مس سونگون - مس میدوک - برق منطقه ای فارس - شرکت ترن سازی تهران و....
  16. تدریس ویژه پرستاران و پزشکان(پرستاری و مراقبت از خویشتن برای بهبود بهره‌وری) در بیمارستان‌های شهید دستغیب - بیمارستان دکتر میر حسینی - انجمن تالاسمی فارس - بیمارستان ایرانیان دبی . بیمارستان روان‌پزشکی جانبازان و....
 17. برگزاری دوره های تخصصی ویژۀ نواحی مختلف آموزش و پرورش
 18. نویسندۀ کتاب‌های :
 روانشناسی و جامعه شناسی تغییر – انتشارات آوای کلار تهران
 روانشناسی تحول – انتشارات آوای کلار تهران
 ارتباط با خویشتن = مقام قهرمانی – انتشارات نسل نواندیش تهران، نوید شیراز
 ملتی در معرض خطر – انتشارات آوای کلار تهران
 عرفان مولانا در مکتب دابوت – انتشارات نسل نواندیش تهران
 گزیده غزلیات شمس – انتشارات آوای کلار تهران
 چگونه اختراع کنیم – انتشارات آوای کلار تهران
 روانشناسی و جامعه شناسی تغییر – انتشارات آوای کلار تهران
 مبانی تئوریک دابوت – انتشارات آوای کلار تهران
_   _   _   _   _   _   _   _
هزينه آشنايي با اين دانش حضور رايگان در سمينارهاي دابوت است. شرکت در سمینارهای ما را به کسانی که دوستشان دارید، پیشنهاد دهید.
دفتر دابوت: تهران میدان ونک. تلفن رزرو: 88884555 – 88884454
http://www.daboot.ir

volghan بازدید : 204 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

آگهی نامه کاوش شماره 75 منتشر شد

http://kavosh-co.com/m75/index.html

فوژان اکسوم  اسکنر کداک و فوجيتسو و اي ويژن و روو  8581
توسن سیستم  کیس،پاور،اسپیکر،کیبورد،موس، وب کم، جوی استیک، هدست، کول پد  Tsco.ir
هماهنگ  نوت بوک  Hamahangit.com
دیتا شین   رک، تجهیزات شبکه  88931061
داده پرداز رایانه متین  حافظه هاي سيليکون پاور و اپيسر  87706
ساحل میکس  برنامه تخصصی نرم افزار ساحل میکس  32206401-026
آگهی نامه کاوش  خانه چاپ کاوش  88998880
ایران دیتا همراه  مودم تي ري جي  77911334
آی تی  فلش و هدفون و کابلهای HDD و ... پی ان وای و فلشهای جوی فلش  88471015
آونگ  یو اس بی فلش و هارد ای دیتا  88323975
سورس کامپیوتر  درایور، جی اس ام مودم، تی وی کارت، کارت کپجر، مموری ریدر، مودم  8504
پاتریس  لوازم جانبی ونوسط  66708818
کامپیوتر شاهد  کلیه محصولات ویرا( کیس ، پاور ، موس، کیبورد، پاور، هدفون، اسپیکر)  و  نگزنس  (all in one  ، کیس ، پاور ، موس، اسپیکر ، کیبورد، پاور، کارت گرافیک ، کیفهای نوت بوک)  88806303
منتخب نوین  واردات و پخش قطعات کامپیوتر و لپ تاپ  88948033
توسعه رسانه افزار  بازیابی اطلاعات  88977960
بی اچ اس  پخش کلیه قطعات (کینگ استون، ژل، سونی، اینتل، ای ام دی، بایواستار،  گیگابایت، پایونیر، ایکس اف ایکس، اینو تری دی و ...)  88972733
پارسه کام  کارت گرافيک و فلش مموري  66951102
بازرگانی سورنا  توزیع کننده قطعات اصلی ، جانبی و نوت بوک)  88892478
سیگنال  سی پی یو اینتل، رم اکستروم، دی وی دی رایتر سامسونگ، جی اس ام مودم، پاور و فن گیت  2-88916581
فناوری اطلاعات تیسا گستر  قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، ماشینهای اداری  88982397
پالم تکنولوژی  تولید کننده بیش از 50 مدل کیس در طرح های متفاوت  7742991-0711
پیشرو ارتباطات نت سان  محصولات سیسکو  88929809
هدایت هوشمند قرن  محصولات اپل  88542002
رایمند رایانه  ال سی دی کی وی ام  سوئیچ  88769095
ان تی نت  تجهيزات شبکه  88948660
ریوا تدبیر  محصولات شبکه لگراند  22924793
گسترش و خطوط شبکه ایرانیان  تجهیزات شبکه سیسکو  16-88932413
رهنمون فن آوری اطلاعات   تجهیرات شبکه و سرور   89340
شبکه هوشمند  فروش و نصب انواع رادیو آنتن و تجهیزات وایرلس و شبکه و مشاوره ، طراحی و نصب و راه اندازی شبکه  9-66951218
آریس پردازش آریا  محصولات شبکه تری ام  88207300
کی نت  کابل و اتصالات کامپيوتر  66751641
دورنمای شبکه  تجهیزات شبکه  88513865
تیام آزمای کیش  تلفن سانترال تحت شبکه  66925506
پارس ارتباط افزار  تجهیزات و امنیت شبکه  88504886
مهندسی پردازنده پارس  اتوماسيون اتاق سرور  88247081
ساخت سیستم  تجهیزات شبکه لینک سیس و اس ام سی  88701190
شبکه البرز  نماینده رسمی کنت  88226095
اسوس  روتر اسوس  Acpr.co
 بازرگانی پاژ   تجهیزات شبکه سیسکو  87152000
گسترش فن اوری ارتباطات  مشاوره , طراحی ,تامین, اجرا  88107193
پارسیان شبکه  محصولات شبکه ( زاکسل، سیسکو ، دی لینک، ازتک ، تی پی لینک، لینک سیس، اسوس)  88929256
ایتا سریر ایرانیان  وارد کننده داکت ، ترانکینگ و تجهیزات شبکه ، مشاوره ، طراحی و نصب انواع ترانک ها  1-33976220
دات کام  تجهيزات شبکه  88661961
شبکه افزار آپادانا  تجهیزات شبکه  77616395
آرین وب ایرانیان  تجهیز، مشاوره، طراحی، اجرا، آموزش و پشتیبانی سیسکو، سوپرمایکرو، اچ پی  88531801
دنیای شبکه البرز  تجهيزات شبکه  02612255115
اس ام سی  تجهيزات سيسکو  88929080
نیم رخ  تجهيزات شبکه لينکسيس  77499423
شبکه پرداز مهستان  رک مینت  88949823
گروه طراحان شبکه ایران  تجهيزات شبکه دي لينک  88943100
محک          -  23540
ماتریس مرکزی تهران  تجهيزات شبکه مگانت، اسپيکر ميکروفاير  88921605
انستیتو انفورماتیک پارسه  مجهزترین دپارتمان آموزشی تعمیرات تخصصی سخت افزار  9-66487907
پارس راهکار پویش  مجری سیستم های مدار بسته و شبکه های کامپیوتری  66917939
تایم نت  پخش انواع کابل و اتصلات شبکه های کامپیوتری  66730677
سولونت  ارائه دهنده کلیه تجهیزات سیسکو و سرورهای اچ پی   77616956
پویا پرداز دوران  تجهيزات شبکه  88001014
هوشمند پردازشگر نیرو  يو پي اس آي پي سي  88610324
زبر آسیا  سيستمهاي بارکد و کارت  44237556
نیرو پردازش رهنما  استبلايز‌ر، يو پي اس و باطري  88423334
برد اسکن  بارکد و سيستمهاي حفاظتي  88522636
سیستم نگار  يو پي اس  77525470
ارتباط نوین  مشاوره ، نصب و راه اندازی مدرنترین سیستمهای حفاظتی  77966941
آلجا  يو پي اس کهوا و تسکام  88520162
پویندگان فرانگر  تجهيزات امنيتي  88972211
مهندسی اندیشه گامان  ويديو پروژکتور  88911915
پالیز افزار  حضور غياب و تابلوهاي ديجيتال  88317464
نما تصویر  نماینده فروش و خدمات پس از فروش وایت بردهای هوشمند یو پوینتر  5567885-0411
دی رایانه نوین  سیستم حضور و غیاب و کنترل دسترسی  66594830
فناور صنعتی آذربایجان  وایت برد و تجهیزات آموزشی هوشمند      تی برد و ایی بیم  88484250
هادیران  ارائه محصولات اتوماسیون  ، بارکد ، سیستمهای تردد و ...  2247111-0491
خاور پژوهش  مواد مصرفي پرينتر  22501507
میرتک  جوهر پرينتر هاي اپسون  88362510
ماشینهای اداری پارس پردازش  مرکز فروش و خدمات پس از فروش ماشینهای اداری اچ پی  88491077
صبا سرویس آریا  مرکز پشتیبانی قطعات یدکی پرینترهای سامسونگ  88847984
ماشینهای اداری آسمان  ماشينهاي اداري کانن  88861520
حافظه  ماشينهاي اداري کانن  66952597
تک آژنگ کارا  خدمات مهندسی و پشتیبانی اچ پی  88341832
دنیای اچ پی   مواد مصرفي پرينتر  88300720
الماس گدوک  تهیه و توزیع انواع کاغذ جوهر افشان, رول و شیت  77616600
مجتمع فنی نور تهران  ماشینهای اداری پرینتر اسکنر و مواد مصرفی  77617384
پارسیان  جوهر پرينتر  88814111
ماشینهای اداری 110  پول شمار، کاغذ خردکن، لمينيت  88833311
پیمان سرویس  ماشينهاي اداري و مواد مصرفي  88947359
توسعه تجارت رستا  نوت بوک  66452770
ثامن لپ تاپ  مرکز فروش انواع لپ تاپ  88916148
آذر تراشه پایتخت  نوت بوک، شبکه و لوازم جانبي  88814341
تجارت ماندگار  گارانتي لپ تاپ  Mandegar.com
آی تی بوک  لپ تاپ  88907650
رایانه گستر تهران  نوت بوک با گارانتی اطمینان  88931757
نخل طلایی آرتا  گارانتي لپ تاپ  66976417
طنین لپ تاپ  لپ تاپ اچ پي و پاناسونيک  66476540
فرانوآور تجارت کاوش  فن های و کول پد دیپ کول  77615506
فرا سیستم دینا  فن و کول پد ديپ کول و کيف ايباکس ، کیس  88806493
نوین ارتباط پارسه  تهیه و توزیع قطعات و نوت بوک  22346048 
آداک کامپیوتر  فروش انواع لپ تاپ ، قطعات کامپیوتر ، لوازم جانبی و شبکه  88910879
کهکشان سیمین خاور میانه  ارائه تمامی برندهای لپ تاپ . تجهیزات و لوازم آی تی  88936963
رایان ایده ماهان  کامپیوتر بدون کیس و لپ تاپ های ام اس آی  88647368
آراد الکترونیک  تعمیرات نوت بوک, کاشینهای اداری, مانیتور, کامپیوترهای رومیزی  88903585
شریف کامپیوتر  پخش عمده انواع کیف لپ تاپ و لوازم جانبی لمینو  88773368
فروشگاه نوین  لپ تاپ و آل این وان اسوس  88791905
مکا  قطعات لپ تاپ  88890307
تکرا نوت بوک  لپ تاپ توشيبا  77615685
فرانت    88511732
زاگرس رایانه  کیف نوت بوک پرومیت و زارا  88935357
پیک  کیف نوت بوک کاترپیلا و پرادا  33965663
توسعه انفورماتیک کاوش  پخش عمده نوت بوک و لوازم جانبی  88490278
شبکه البرز  هدست سومیک  88226095
تیشتر رایانه  گارانتي لپ تاپ  88478323
نگین  لپ تاپ اچ پي  66416889
مجتمع کامپیوتر پایتخت  بازار کامپيوتر  Cccent.ir
دلتا سیستم ایرانیان  دابليکيتور و درايور  88929007
نادر کامپیوتر  گيرنده ديجيتال و کارتهاي ويدئويي  66708796
ریز موج سیستم  سي دي و دي وي دي  82390
میلاد افزار تهران  تجهیزات شبکه و گيرنده ديجيتال شاتل  85588
آتی سازان  اسپيکر ويکر  66973374
هوتن رایانه  لوازم جانبي  88938093
رایا سیستم   اسپیکرهای ای ویل  66956128
فراز رایانه  لوازم جانبي  88919148
پایا سیستم  لوازم جانبي  88978974
گستره آبی ایرانیان  اسپيکر، موس و کيبورد  66965355
آبتین   لوازم جانبی ایکس پی پروداکت  88923200
یاسین کامپیوتر  پخش لوازم جانبی کامپیوتر و نوت بوک  4-77615412
سولارسیستم  نوت بوک و لوازم جانبي گلدن تاچ  88491688
جوان افزار شیراز  نرم افزار حسابداری  2302958-0711
کامیران  آنتي ويروس نود32  02616517341
رهیافت  نرم افزار ارسال بلوتوث  33847274
آریا طیف آفرین  هولوگرام  88947265
زیبا پرداز  نرم افزار  02612222525
راوی  چاپ و ليتوگرافي  77529795
کاوش  مسابقه  88998880
مروارید  لوازم جانبی  66450940
گهر باران شریف  سيستمهاي فروشگاهي پيديون  88572111
انتقال داده ها  محصولات سوني  66433433
بازار کامپیوتر رضا  اولین مرکز تخصصی کامپیوتر در ایران  64018
هیربد رایانه یگانه پارسیان  مودم و ای دی اس ال بی سیم تي پي لينک  08612239367
نت کامپیوتر  روتر بی سیم تي پي لينک  88794991
توتال شبکه  سوئیچ مدیریتی تي پي لينک  88911374
شبکه فروزان الوند  کارت شبکه یو اس بی تی پی لینک  88141726
ایرنت  دوربين بي سيم تي پي لينک  88383763
ارتباطات فرادانش سامان  محصولات تي پي لينک  88944171 

http://kavosh-co.com/m75/index.html

volghan بازدید : 198 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

شرکت شیمی پلاستیک یزد

شرکت شيمی پلاستيک يزد با آميختن تجربه سی ساله خود و آخرين فناوری روز دنيا هم اکنون يکی از بزرگ‌ترین توليدکنندگان فیلم‌های پلاستيک تک لايه و سه لايه کشاورزی و شیرينگ سه لايه در ايران می‌باشد. خط توليد اتوماتيک و انعطاف پذير اين شرکت جهت فرآوری بالاترين سطوح رزین های پلی اتيلن طراحی شده است. اين خط توليد از پیچیده‌ترین و مدرن‌ترین‌های سطح کشور است و اتوماسيـون آن ضمن افزايـش کيفيت محصول به گونه ای انعـطاف پـذيـر از نظـر افزودنی‌ها و ابعاد مختـلف بر اساس نياز مشتريان عمل می‌کند. مراحل مرتب و پيچيده توليد در بخش‌های مختلفی انجام می‌شود که عبارتند از:

    اکستروژن.
    شکل دهی چند لايه و خنک سازی.
    اندازه گيری.
    تا کننده فيلم.
    وايندينگ.
    اتوماسيون خط.

سیستم‌های کمکی اين بخش‌ها در کنار هم محصولاتی متنوع و مقرون به صرفه توليد می‌کنند. ما اين را وظيفه خود می‌دانیم که خواسته های شما را بشناسيم و به شما راهکارهای بهتر را ارائه نماييم چون هدف ما بالاترين بهره‌وری در بهترين کيفيت محصول است. عمده‌ترین تولیدات ما نایلون‌های کشاورزی سه لایه و نایلون‌های شیرینک سه لایه می باشد.

نایلون‌های کشاورزی سه لایه و نایلون‌های شرینک سه لایه

فیلم‌های پلاستیک سه لایه و تک لایه کشاورزی
    پوشش گلخانه‌ها.
    تونل‌های کم ارتفاع.
    پوشش دهی.
    گندزدايی و ضدعفونی نمودن خاک با استفاده از مواد ضدعفونی کننده.
    پاک‌سازی خاک با استفاده از انرژی خورشيد.
    سيلوها و ذخيره ذرت.
    ايجاد حوضچه‌ها و تالاب‌های مصنوعی.
    مخصوص گلخانه های گل زينتی.
    پوشش دوم گلخانه‌ها به عنوان حفظ کننده انرژی خورشيد.
    فیلم‌های منعکس کننده در گلخانه‌ها.
    محل نگهداری حيوانات.

فیلم‌های شرینک سه لایه
    تثبيت گر ماوراء بنفش: اين افزودنی ما را مطمئن می‌کند که فيلم پلاستيک در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش مقاوم است.
    لیز خور: اين افزودنی برهم کنش ناشی از اصطکاک فيـلم با سطوح مختـلف و نيز با لايه های خود فيـلم را کاهـش می‌دهد و سطح صاف و صيقلی به فيلم می‌بخشد.
    ضد الکتريسيته ساکن: اين افزودنی انرژی سطح فيلم را تعديل می‌کند، ايجاد الکتريسيته ساکن را کاهش می‌دهد و به تخليه الکتريسيته کمک می‌کند.
    روان کننده: در زمانی که فيلم به صورت رول نگهداری می‌شود اين افزودنی مانع از چسبيدن لايه های فيلم به يکديگر می‌گردد و باز شدن رول فيلم را تسهيل می‌کند.

ویژگی فیلم‌های پلاستیک کشاورزی و شرینک
    پوشش گلخانه ها
    استحکام
    رويش بهتر، رشد سريعتر.
    حفاظت از گياهان در مقابل شرايط نامساعد آب و هوايی.
    افزايش کيفيت و مقدار محصول.
    استفاده بهينه از آب و کاهش 40-50 درصدی مصرف آب.
    برداشت محصول طی مدت يکسال.
    بالاترين فناوری برای توليد مقرون به صرفه گياهان ارزشمند مثل ميوه جات، گلها، سبزيجات، گياهان دارويی و ...
    تاثير در خشک نمودن محصولات زراعی توسط نور خورشيد.
    ماندگاری
    انتقال نور
    پخش نور
    اثرات گرمایی
    اثرات خنک کنندگی
    اثرات ضد قطره و ضد بخار
    اثرات محدودکننده بیماریها
    اثرات کنترل رشد

تماس با ما
http://www.ShimiPlastic.Com
آدرس: شهرک صنعتی يـزد، فاز دو، نبـش ميـدان اقاقيــا. صندوق پستی : 891651117.
تلفنهای تماس: کد (0351)
7272336 - 7273157 - 7273177 و فکس: 7272237.
ایمیل: info@shimiplastic.com

volghan بازدید : 202 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

V'E-Commerce

    طراحی وب
    بهینه سازی
    سایت آماده
    مولتی مدیا
    تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات مستقیم
    اتوماسیون
    آمار و اطلاعات
    نمونه کارها

راهنمای سریع
تجارت الکترونیک
تبلیغات
نمونه کارها
طراحی وب سایتطراحی وب سایت

طراحی و برنامه نویسی وب سایت‌های استاتیک، داینامیک و پورتال + هاست و دامنه رایگان.
مدیریت محتوامدیریت محتوا

سایت‌های آماده مجهز به سیستم مدیریت محتوا (CMS). قیمت مناسب و راه اندازی سریع.
بهینه سازی سایتبهینه سازی سایت

استفاده از روش‌های جدید ارتقاء سایت + تبلیغات اینترنتی = بازدید بیشتر = بازدهی بیشتر
اتوماسیون اداری و تبلیغاتینرم افزار و اتوماسیون

گردآوری و برنامه نویسی نرم افزارهای اتوماسیون جهت سهولت در انجام امور اداری و تبلیغاتی.
تبلیغات مالتی مدیاتبلیغات مالتی مدیا

ساخت اسلایدشو، صفحات سایت، مولتی مدیا، انیمیشن، فلش  و فیلم تبلیغات و انتشار روی CD DVD.
تبلیغات اینترنتیتبلیغات در اینترنت

انتشار تبلیغات همراه تصویر و لینک در وبلاگ‌ها، نیازمندیها، انجمن‌ها و شبکه‌های اجتماعی.
تبلیغات مستقیمتبلیغات مستقیم

ارسال تبلیغات به بازار هدف از طریق فکس تبلیغاتی، بازاریابی پستی، پیامک و تبلیغات تلفنی.
آمار و اطلاعاتآمار و اطلاعات

فروش لیست اصناف، تلفن‌های تماس، شماره‌های فکس، آدرس ایمیل و لیست سایتها در موضوعات مختلف.
مشارکت در تجهیز بیمارستان محک
تعدادی از نمونه کارها و پروژه‌ها
برای دیدن تصاویر نمونه کارها اینجا کلیک کنید.برای دیدن تصاویر نمونه کارها اینجا کلیک کنید.
جدول نمونه کارها و پروژه‌ها #     کارفرما     نوع خدمات     منطقه
001     سیستم مدیریت کلینیک     طراحی نرم افزار و بانک اطلاعاتی مدیریت کلینیک.     -
002     شرکت بوستان سبز یزد     طراحی پرتال اطلاع رسانی گیاهان دارویی.     اشکذر
003     شرکت نساج رایانه گستر     بهینه سازی سطح 7.     یزد
004     متالی‌ها     طراحی وب سایت اطلاع رسانی موسیقی متال.     تهران
005     آیکون فارم     طرحی سایت نمایشگاهی و فروشگاهی آیکن.     میامی (امریکا)
006     آیکون اند کلیپ آرت     نسخه جدید سایت نمایشگاهی و فروشگاهی آیکن.     میامی (امریکا)
007     شرکت رز سرخ کویر     طراحی و بهینه سازی وب سایت شرکتی.     یزد
008     آموزش HTML     طراحی سایت آموزشی.     -
009     سیستم مدیریت املاک     طراحی بانک اطلاعاتیی املاک و نرم افزار.     اشکذر
010     فروشگاه واو دی وی دی     بهینه سازی سطح 2.     مشهد
011     دیکشنری وی دیک     طراحی دیکشنری آنلاین وب 2.     -
012     دکتر حیدرنژاد     طراحی و نصب سیستم مدیریت محتوای پزشکان.     یزد
013     سی ام اس متخصصین     طراحی سیستم مدیریت محتوای سایت شخصی متخصصین.     -
014     سی ام اس سیاسی     طراحی سیستم مدیریت محتوای سایت شخصی سیاستمداران.     -
015     هتل پارسیان ( آزادی )     بهینه سازی سطح 2.     یزد
016     شرکت افشین نوین     طراحی وب سایت شرکت.     مهریز
017     شرکت آر ام جینز     طراحی سایت شرکتی - نمایشگاهی پوشاک.     آستارا
018     شرکت سوفا سازه     طراحی سایت نمایشگاهی - فروشگاهی مبلمان.     یزد
019     کارخانه مروارید یزد     طراحی سایت کارخانه پلاستیک.     یزد
020     پرتال اطلاع رسانی اصناف     طراحی و پیاده سازی سیستم جامع اطلاعات اصناف.     یزد
021     مدیران اجرایی     پرتال اطلاع رسانی مدیران اجرایی.     یزد
022     پایگاه اصناف ایران     طراحی پرتال اطلاع رسانی اطلاعات اصناف کشور.     آستارا
023     هیئت انصار الزهرا     طراحی پرتال مذهبی خبری.     مهریز
024     سی ام اس خبری     طراحی سیستم مدیریت محتوای پرتال خبری.     -
025     دفتر تجارت الکترونیک     بهینه سازی گرافیکی سایت رسمی دفتر.     -
026     خبرگزاری فرهنگی بانگ صبح     نصب سیستم مدیریت پرتال خبری.     مهریز
027     خبرگزاری اهل سنت     طراحی پرتال خبری چند زبانه.     سنندج
028     هیئت کونگ فو کهگیلویه     طراحی سایت ورزشی.     یاسوج
029     سایت تبلیغاتی نامزدها     طراحی سایت اختصاصی تبلیغاتی نامزدهای مجلس.     کرمانشاه
030     فروشگاه دی وی دی بانک     طراحی پرتال فروشگاهی محصولات رسانه ای.     کرمانشاه
031     فروشگاه هما شاپ     طراحی سایت فروشگاهی.     اهواز
032     شرکت بیمه رازی     طراحی سایت شرکت خدمات بیمه.     مهریز
033     شرکت افشین نوین     طراحی سایت شرکتی.     یزد
034     حزب اعتماد ملی یزد     طراحی پرتال سیاسی خبری.     یزد
035     شرکت توسعه تمدن پارسیان     طراحی سایت شرکتی - فروشگاهی.     تهران
036     خبرگزاری میراث فرهنگی     طراحی پرتال خبری.     تهران
037     فروشگاه‌ استور ایران     طراحی سایت فروشگاهی.     اصفهان
038      فروشگاه دریا بیوتی     طراحی پرتال فروشگاهی لوازم آرایشی.     اصفهان
039     موتور جستجوی تجاری فایاب     طراحی موتور جستجوی فارسی سایت و تصویر.     اصفهان
040     شرکت اطلس کوثر     طراحی و میزبانی سایت بازاریابی و فروش.     یزد
041     خبرگزاری اعتماد ملی یزد     طراحی پرتال جامع خبری.     یزد
042     سی ام اس هتل     طراحی سیستم مدیریت هتل مجهز به رزواسیون .     -
043     خانه فرهنگیان ارومیه     طراحی سایت هتل مجهز به سیستم رزواسیون آنلاین.     ارومیه
044     شرکت چشمه سار جاری     سیستم مدیریت محتوای VCMS 7.0.     یزد
045     شرکت چشمه سار جاری     طراحی کاتالوگ مالتی مدیا، چاپ دجیتال، رایت CD، طراحی جعبه.     یزد
046     شرکت فکر سازان پویا     طراحی سایت شرکتی.     تهران
047     کارخانه آلومین میبد     طراحی سایت کارخانه آلومین.     میبد
048     متل مارال قم     طراحی سایت هتل مجهز به رزرواسیون آنلاین.     قم
049     شرکت آریا سیستم هلیل     سیستم VCMS 3.0 برای مدیریت خدمات اینترنت.     جیرفت
050     شرکت وطن تزئین     طراحی سایت و گالری فلش.     آستارا
051     شرکت آراد غرب     طراحی سایت شرکتی.     تهران
052     س ام اس ورزشی     پیاده سازی سیستم مدیریت مخصوص باشگاه‌های ورزشی.     -
053     هیئت کریکت تهران     طراحی پرتال ورزشی - خبری.     تهران
054     هیئت بیسبال تهران     طراحی پرتال ورزشی - خبری.     تهران
055     هیئت سافت بال تهران     طراحی پرتال ورزشی - خبری.     تهران
056     هیئت راگبی تهران     طراحی پرتال ورزشی - خبری.     تهران
057     گروه معماری زی ما     ساخت مولتی مدیای نمایشگاهی.     کرج
058     جهاد دانشگاهی اشکذر     ساخت مالتی مدیا آموزشی ویندوز اکس پی.     اشکذر
059     شرکت صاعقه الکترونیک      نصب سیستم مدیریت محتوای VCMS 7.0.     یزد
060     گروه مهندسی کویر مرکزی     طراحی، چاپ و رایت دیجیتال CD.     یزد
061     کارخانه نقره نخ     طراحی سایت کاخانه + میزبانی.     شیراز
062     خانه فرهنگیان اردبیل     طراحی سایت هتل مجهز به رزواسیون آنلاین.     اردبیل
063     کارخانه صنایع شیر ایساتیس     طراحی و میزبانی وب سایت کارخانه.     یزد
064     شرکت چشمه سار جاری     طراحی کاتالوگ مولتی مدیا، چاپ دجیتال، رایت CD.     یزد
065     خانه فرهنگیان سرعین     طراحی سایت هتل مجهز به رزواسیون آنلاین.     سرعین
066     بازرگانی اخوان     طراحی سایت شرکت بازرگانی.     آستارا
067     شرکت توسعه تمدن پارسیان     ساخت فیلم تبلیغاتی.     تهران
068     شرکت خدمات فنی رهگشا     طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی سطح 7.     تهران
069     شرکت توسعه تمدن پارسیان     طراحی و بروز رسانی و ارتقاء سایت.     تهران
070     کارخانه مروارید یزد     طراحی و بروز رسانی و ارتقاء سایت.     یزد
071     تولیدی آر ام جینز     طراحی سایت شرکتی - نمایشگاهی پوشاک.     آستارا
072     شرکت وبگذین     بهینه سازی و ارتقاء وب سایت سطح 3.     مشهد
073     شرکت چشمه سار جاری     ساخت فیلم تبلیغاتی، چاپ دجیتال، رایت CD.     یزد
074     شرکت فن آوران آریانا     طراحی مالتی مدیا تبلیغاتی، رایت و چاپ دیجیتال CD.     یزد
075     شرکت چشمه سار جاری     بهینه سازی وب سایت سطح 7.     یزد
076     موسسه دانش پژوهان     طراحی و میزبانی وب سایت مدرسه.     جیرفت
077     موسسه فاطمیان     طراحی پرتال جامع اطلاع رسانی مذهبی.     تهران
078     سیستم تبلیغاتی وول     بهینه سازی سطح 3.     مشهد
079     مجله کاوش     طراحی وب سایت و بهینه سازی سطح 7.     تهران
080     زیبا سازان شرق     طراحی و میزبانی وب سایت عمران و ساختمان.     یزد
081     شرکت پارس تصویر     سایت نمایشگاهی - شرکتی .     تهران
082     نفت شهری‌ها     طراحی و میزبانی پرتال خبری.     کرج
083     سی ام اس انتشار مقالات     طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت مقالات.     -
084     سی ام اس شرکتی 1     طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت محتوای شرکتی VCMS 1.0.     -
085     سی ام اس شرکتی 2     طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت محتوای شرکتی VCMS 2.0.     -
086     سی ام اس شرکتی 3     طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت محتوای شرکتی VCMS 3.0.     -
087     سی ام اس شرکتی 4     طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت محتوای شرکتی VCMS 4.0.     -
088     سی ام اس شرکتی 5     طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت محتوای شرکتی VCMS 5.0.     -
089     سی ام اس شرکتی 6     طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت محتوای شرکتی VCMS 6.0.     -
090     کارتریج شاپ     طراحی و میزبانی وب سایت  فروشگاهی.     یزد
091     رث گرافیک     طراحی و میزبانی وب سایت + تبلیغات اینترنتی و بهینه سازی سطح 7.     تهران
092     شیمی پلاستیک یزد     طراحی و میزبانی وب سایت کارخانه.     یزد
093     انجمن بین المللی علوم کاربردی     طراحی و میزبانی وب سایت انجمن.     یزد
094     چیتگر 1300     طراحی و میزبانی وب سایت خبری منطقه ای.     تهران
095     پرتال خبری پارسیان     طراحی و میزبانی وب سایت خبری.     تهران
096     OrganicEver     میزبانی وب و دامنه.     یزد
097     RM Jeans جدید     طراحی و میزبانی وب + ساخت اینترو تولیدی پوشاک.     آستارا
098     سولاریسم     بهینه سازی وب سطح 7.     تهران
099     دانا الکترونیک پویا     طراحی و میزبانی وب سایت کارخانه محصولات الکترونیک.     شیراز
100     پرتال خبری ایذه     طراحی، نصب و میزبانی پرتال خبری.     خوزستان
101     دانشنامه مرکز ذهن جهانی     طراحی، نصب و میزبانی دانشنامه آزاد.     شیراز
102     خبرگزاری کار و صنعت     طراحی، نصب و میزبانی پرتال خبری.     شیراز
103     کارخانه شیمی پلاستیک     طراحی وب و میزبانی سایت شرکتی + تبلیغات اینترنتی.     یزد
104     آلبالوشاپ     نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی.     آستارا
105     سبز شاپ     نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی.     یزد
106     دکتر مزدک رازی     طراحی و نصب سایت شخصی.     ارومیه
107     پیشگامان توسعه تجارت     طراحی و نصب و میزبانی سایت شرکتی.     مهریز
108     حافظ تقی خان     طراحی وب سایت شخصی محمد تقی خان.     پاکستان
                   
      صنایع مفتول زارع     (در دست اجرا).     تفت
      بایاس     (در دست اجرا).     تهران
      گل پارمیس     (در دست اجرا).     یزد
      تراز تراش     (در دست اجرا).     یزد
      کلینیک تخصصی رباسین     (در دست اجرا).     یزد

تماس با ولقان حسینیتماس با ما

ارائه پیشنهاد، پروپزال و یا مشاوره ۱۰۰ درصد رایگان است. جهت دریافت کاتالوگ و یا نمونه کار با ما تماس بگیرید.

تلفکس: 8288676 (351) 98+ ( 4 خط از ساعت 9 تا 16 )

تماس در خارج از ساعات اداری و یا پیام کوتاه: 8086146 919 98+ ( 24 ساعته )

پست الکترونیک: VOLGHAN@Gmail.com

نشانی پستی: یزد - ضلع جنوبی بوستان ناجی - ابتدای خ ایثار - تجارت الکترونیک ولقان. کروکی از روی نقشه گوگل

در ضمن با استفاده از تمام مسنجرها و شبکه‌های اجتماعی معروف با ای دی VOLGHAN در دسترس هستیم.
نمونه کارها و پروژه‌های در دست اجرا
Designed By: VOLGHAN, Allrights Reserved to VOLGHAN.Net. | Sitemap | پیوندها | وبلاگ

    صفحه اصلی|
    طراحی سایت|
    سی ام اس|
    سئو|
    نرم افزار|
    CD تبلیغاتی|
    بازاریابی اینترنتی|
    بازاریابی مستقیم|
    آمار و اطلاعات|
    نمونه کارها

نسخه فارسی

volghan بازدید : 198 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

خدمات افزایش فروش و تبلیغاتhttp://www.ntsms.ir/
فروش سامانه اس ام اس
فروش شماره موبایل کل تهران و اصناف و...
30میلیون ارسال ایمیل + نرم افزار ارسال به صورت انبوه +آموزش
شماره حساب ها
فروش نرم افزار ارسال بلوتوث
-------------------------------------------------------------------------
درباره آسان بنر http://www.asanbanner.ir/
آیا میخواهید بدانید که چرا ما استفاده از اين سيستم را به شما توصيه ميکنيم ؟!!!
احتمالاً تاکنون با تعداد زیادی از سایت های افزایش بازدید یا سایر خدمات وب آشنا شده اید . اما ویژگی آسان بنر در این است که ...
تبادل بنر با چندین سایت
تنها با قرار دادن یک بنر در سایت خود ، بنر شما به صورت تصادفی در تمام سایتهای عضو سیستم نمایش داده میشود . یعنی بدون سنگین شدن صفحات ، همزمان با تعداد زیادی سایت تبادل بنر کرده اید
 افزایش رنک گوگل و الکسا و ...
 یکی از عوامل افزایش رنک در گوگل تعداد بازدید کننده زیاد است . یعنی شما اگر روزی 1000 بازدید داشته باشید اگر این 1000 بازدید را 500 نفر انجام دهند تا اینکه همان 1000 بازدید توسط 100 نفر صورت گیرد ، متفاوت بوده و تعداد بازدید کننده از سایت شما تأثیر چشمگیری در رنک شما دارد . با سیستم فارس بنر با توجه به اینکه بنر شما در تعداد زیادی سایت نمایش داده میشود ، میتوانید محدوده متفاوتی از بازدید کننده را به سایت خود جذب کنید ؛ که این امر تأثیر چشمگیری در بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو دارد. علاوه بر این اگر سایت پر محتوایی داشته باشید ، بازدید کننده های سایتتان همیشگی شده و روز به روز به مخاطبین شما افزوده میشود
 سیستم کاملاً هوشمند با آماری دقیق
 شاید مهمترین ویژگی این سیستم تمام هوشمند بودن آن باشید .به این صورت که تعداد نمایش بنرها ، تعداد کلیک های دریافتی و ارسالی ، امتیازات و تمام اتفاقات صورت گرفته در سیستم کاملاٌ ثبت شده و قابل ارائه و نمایش برای تک تک اعضا است ...  علاوه بر این از لحظه ای که کد را در قالب خود قرار دهید ، امتیاز شروع به محاسبه میشود و زمانی که کد را از قالب خود بردارید کسب امتیاز متوقف شده و بنر شما در سایتهای دیگر نمایش داده نمی شود.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
VOLGHAN Hosseini E-Commerce Specialist, a Geek ;-) https://www.facebook.com/volghan https://twitter.com/volghan https://www.instagram.com/volghan/ https://www.linkedin.com/in/volghan/ https://www.volghan.net 09198086146
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 1,246
  • بازدید سال : 14,678
  • بازدید کلی : 57,488